Без надмірностей, без зайвих деталей — лише функціональність і стиль.
Віднині шанувальниці українського бренду COOSH мають змогу не лише тішити себе стильними речами, а й придбати їх для своїх коханих. Адже бренд уперше створив колекцію для чоловіків. Вона отримала назву Manimalist.
Це ексклюзивна лімітована лінійка, яка підкреслює основні цінності бренду: скандинавський мінімалізм, функціональність і позачасовість, втілені в базових елементах чоловічого гардеробу.
Manimalist стане ідеальним рішенням для тих, хто цінує стиль, зручність і раціональний підхід до одягу.
До колекції увійшли класичні штани палаццо, комфортні джогери та вʼязані светри з віскози. На холодну пору ідеальними стануть утеплена сорочка в клітинку та вкорочене пальто із 100% вовни.
Для поціновувачів мінімалізму з акцентними деталями COOSH також створив оверсайз-футболки у білому та чорному кольорах з новим лого і тематичними написами.
Ще однією особливістю дропу стали джинси BAGGY на резинці для максимального комфорту.
Кожен елемент колекції продуманий так, щоб стати основою сезонного гардероба, об’єднуючи всі необхідні базові речі й залишаючи простір для індивідуальності.
Аби показати різноманіття бренд провів дві зйомки: кампейн у більш кежуал-форматі з героєм Lesfleures та лукбук у мінімалістичній естетиці COOSH.
Придбати одяг з колекції Manimalist можна на сайті бренду, в застосунку або в шоурумах у Києві, Одесі, Львові і Тернополі.
Нагадаємо, COOSH – український бренд одягу, взуття та аксесуарів, заснований та керований інфлюенсеркою Аліною Френдій. Від невеликого шоуруму, що відкрився у 2017 році, бренд перетворився на впізнавану марку з власним виробництвом.
Фото: пресслужба бренду