Засновниця бренду Едіє Карімова-Ібадуллаєва присвятила дебютну колекцію Courabié жіночій силі, культурі кримських татар та зокрема Örnek – традиційному орнаменту киримли.
У 2021 року UNESCO внесли Örnek до культурної спадщини людства. Кожен елемент колекції має своє значення: мигдаль – знак молодої дівчини, квітка – уособлює жінку у розквіті, колючку зображали, як оберіг від лихого ока, а гранат – з побажанням родючості та процвітання.
З металевими глечиками жінки ходили до джерела, це було своєрідне жіноче коло, символ підтримки та взаємного натхнення, де вони обмінювались досвідом, могли запитати пораду, або просто поспілкуватись і відпочити.
Презентація колекції прикрас зі срібла пройшла у Нью Йорку.
Місія бренду – збереження та розвиток культури кримських татар.