
Повернення до ДНК: Демна презентував першу колекцію для Gucci
Колекція La Famiglia переосмислює коди модного дому через портрети розширеної Gucci-родини
Демна Гвасалія представив свою першу колекцію для Gucci – La Famiglia, де переосмислив традиційні символи італійського модного дому, у які він вдихнув нове життя.

Дебютна колекція Демни для Gucci знаменує початок нової ери для модного дому – сексуальної, екстравагантної та сміливої. Новий креативний директор виразив бренд як спосіб мислення через спільну естетичну мову.
Gucci La Famiglia: хто є хто у родині Gucci
Нова колекція переосмислює коди дому через портрети розширеної Gucci-родини, знятої Кетрін Опі. Ця родина складається з унікальних особистостей. Демна Гвасалія за допомогою естетичних підходів виразив різні грані цих персонажей.

Лукбук відкриває дорожня валіза з монограмою, що логічно, бо Гуччі починав як виробник багажу. Далі йдуть герої. Тут Incazzata у маленькому червоному пальті в стилі 60-х, La Bomba у тваринному принті, La Cattiva в чорному елегантному вбранні.

У кожного з героїв – свій характер. Miss Aperitivo насолоджується життям. L’Influencer займається модою у соцмережах. La Mecenate, La Contessa, Sciura та Primadonna випромінюють витончену італійську елегантність. Principino і La Principessa завжди в центрі уваги.
Нові символи Gucci
У новій колекції переосмислюються класичні аксесуари. Сумка Gucci Bamboo 1947 року отримує нові пропорції. А разом з нею – знакові лофери Horsebit та узор Flora. Крізь усю колекцію проходить монограма GG. Ініціали Гуччо Гуччі прикрашають усі предмети – від окулярів до взуття. Акцент у колекції зроблений на відчутті задоволенні від одягу.

La Famiglia з’явиться у продажі 25 вересня. Колекцію можна буде придбати у десяти обраних магазинах Gucci. Вона продаватиметься до 12 жовтня. Нагадаємо, що перший показ Демни на новій посаді у Gucci відбудеться у лютому.


































Фото: Catherine Opie / Gucci
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші