З кожним новим сезоном все більше модних будинків заявляють про переорієнтацію свого виробництва згідно з принципами сталого розвитку. І це не дивно, адже ресурси природи обмежені.
Sustainability – один із найактуальніших термінів сучасної модної індустрії, і зараз практично всі модні бренди із серйозною репутацією роблять певні кроки у цьому напрямку. Але чи варто очікувати реальних результатів після гучних обіцянок? Очевидно, деякі виробники одягу займаються відвертим грінвошингом — тобто позиціонують власну марку як екологічну, нехтуючи при цьому принципами етики та сталого розвитку. Інсайдери індустрії, які розуміють реальний стан речей та особливості виробничих процесів, дотримуються думки, що для багатьох марок sustainability – лише зручний маркетинговий інструмент, який використовується для збереження іміджу та надприбутків.
Читайте також: Лісова пісня: 8 затишних образів для весняної прогулянки
Залишається тільки сподіватися, що з часом модна індустрія досягне певної прозорості та відкриє громадськості інформацію про повні цикли власного виробництва та джерела походження сировини, а на той час абсолютний сталий розвиток залишатиметься мрією екоактивістів.
Недоторкана природа – ідеальне тло для модної зйомки. У цьому проекті команда Marie Claire прагнула показати всю її красу і вкотре наголосити, що ресурси природи не нескінченні.
Фото: Tiffany Mumford; стиль: Amy Alice Neill; Модель: Bianca Henry