
Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття
У 2015 році в Україні було засновано бренд взуття MARSALA. З самого початку команда мала чітке бачення — працювати з дизайном, який виходить за межі суто функціонального підходу. Слоган бренду “ love at first shoe” став основою для формування його стилю та підходу до створення колекцій.

Десять років MARSALA: історія українського виробника преміального взуття
Сьогодні MARSALA позиціонує себе як бренд з орієнтацією на якість, стриманий дизайн та обмежені тиражі. Усі моделі виготовляються в Україні з використанням матеріалів і фурнітури з Італії.
За словами команди, в основі бренду: «MARSALA — це історія про жінку: сміливу, вільну, закохану в життя. Вона не боїться бути у центрі уваги, розслаблена й водночас впевнена у кожному русі. Її образ — це блиск в очах і легка усмішка, що промовляє: “Я створюю свої правила”. У ній відчувається смак до життя і вміння перетворювати будь-який момент на свято»..

Колаборація з брендом Frolov
Після початку повномасштабного вторгнення випуск нових колекцій було тимчасово призупинено. У 2024 році бренд змінив власника та відновив роботу, поєднуючи подальший розвиток із збереженням своєї ідентичності.
Одним із перших публічних згадувань про MARSALA стала поява взуття бренду на Джамалі, яка у 2016 році перемогла на «Євробаченні». У 2017 році було презентовано першу колекцію вечірнього взуття з використанням пір’я та оксамиту.

Маша Єфросиніна та Marsala
З того часу бренд реалізував низку колаборацій, зокрема:
- капсульна колекція Soulmate разом із ювелірним брендом SOVA;спільна ініціатива з
- Машею Єфросиніною на підтримку фонду «Твоя Опора»;
- партнерство з брендом FROLOV, результатом якого стала серія взуття з трансформованими деталями та аксесуарами з оздобленням;
- участь у проєкті «Я зможу!» фонду Олени Пінчук, у межах якого створено вироби з поетичними цитатами Юрія Іздрика;
- використання альтернативних матеріалів, зокрема кактусової шкіри Desserto у створенні екологічної лінійки босоніжок.

Колеборація з брендом SOVA колекція Soulmate
Бренд також долучився до волонтерських ініціатив. З початком повномасштабної війни команда розпочала виробництво тактичного взуття для потреб ЗСУ.
До 10-річчя MARSALA підходить як до етапу переосмислення та оновлення. У планах бренду — зберегти впізнаваність, розширити асортимент і продовжити роботу з локальними колабораціями та інноваційними матеріалами.