
До Дня захисників та захисниць: бренд RBTNK запускає кампанію «Підвішені жетони. Місія 3.0»
Підвісити жетон, аби привітати зі святом 1 жовтня випадкового захисника чи захисницю, можна на офіційному сайті бренду.
Бренд артефактів воєнного часу RBTNK запускає третю хвилю кампанії «Підвішені жетони». Мета — подарувати 500 сталевих жетонів RBTNK захисникам і захисницям до свята 1 жовтня.
Як і всі кампанії бренду, ця вибудовує місток між тилом і фронтом. «Підвісити» жетон — тобто придбати його для випадкового військового — може кожен охочий. Так ви виконуєте «місію чуйності» у всесвіті RBTNK.
«Підвішені жетони» — постійна активність RBTNK, якій 1 жовтня виповнюється рік. За цей час бренд на його спільнота подарували українським захисникам і захисницям вже більше 500 жетонів на знак чуйності, поваги і підтримки. Особливістю третьої хвилі стала можливість підвісити три жетони за ціною двох.

«Все почалось із простого бажання підтримати тих, хто пройшов і проходить одне з найскладніших випробувань в житті — війну. Я почав дарувати наші жетони підписникам свого бренду, абсолютно незнайомим військовим на реабілітації, на службі чи звільненим після полону. Вони реагували неймовірно і завжди дякували за одне й те саме — що памʼятаємо і що не все одно. Вони ділились зі мною своїми історіями і враженнями, і я хотів, щоб усі мали змогу відчути те, що відчував від цього я. Приєднуйтесь», — розповідає засновник бренду RBTNK, діючий військовий медик Іордан Костантініді.
Щоб отримати жетон у подарунок, захисникові (-ниці) достатньо написати у дірект сторінці RBTNK слово «Чуйність». Цього разу бренд також спрямує частину підвішених жетонів військовим, які проходять реабілітацію.
Підвісити жетон, аби привітати зі святом 1 жовтня випадкового захисника чи захисницю, можна на офіційному сайті RBTNK за цим посиланням.
Фото: надані пресслужбою
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші