
Дочка Кейт Мосс стала обличчям кампейну Miu Miu AW 20
Рекламна кампанія присвячена близькості і зветься Close.
Декілька талановитих фотографів створили серію візуальних висловлювань, що підкреслюють унікальні та близькі стосунки, які панують між ними та їх моделями.

Одним із творців кампейну стала модель Джіджі Хадід, яка дефілювала на шоу Miu Miu AW 20 та мала необмежений доступ за куліси. Вона документувала інтимний досвід підготовки моделей до показу.

Ще один яскравий талант – Ліла Мосс – дочка неперевершеної Кейт Мосс. Дівчина виступила у ролі моделі, а автором фотографій став бойфренд її матері Микола фон Бісмарк. Кейт також допомагала під час зйомки та стилізувала деякі образи.
Читайте також: ЗЙОМКА MARIE CLAIRE «МІЙ БУДИНОК — МОЯ Фортеця»

Ми також можемо побачити фотографії лондонської моделі Каспер Капіку, автором яких став Стів Маккі. Він зняв дівчину на Polaroid в одному з громадських парків.

Нарешті ми знову повертаємося за лаштунки, де фотограф Ліз Коллінз знімає крупним планом портрети моделей, що готуються до виходу на подіум.

До речі, кожен колаж було зібрано не за допомогою графічних програм, а вручну. Художник-колажист Патрік Во не просто вирізав і склеював фото, а й прикрашав їх розписом та характерними мазками фарби.



Більше від
- Вечірній дроп FEMME від бренду CICI COCO
- Чоловічий тиждень моди в Мілані: оголошено дати та розклад
- Святкові колекції українських брендів: що одягти на Різдво та Новий рік 2026
- «Кришталь»: нова інтерпретація жіночої сили у святковій колекції KOLOMATSKA
- Для свят і на щодень: MustHave представили колекцію “Star Season”