Френсіс Бін Кобейн стала обличчям рекламної кампанії Marc Jacobs сезону весна-літо 2017 року.
Донька засновника гурту Nirvana Курта Кобейна та Кортні Лав 24-річна Френсіс Бін Кобейн знялася в рекламній кампанії нової весняно-літньої колекції Marc Jacobs. Про це дизайнер розповів на офіційному сайті бренду, поділившись першим чорно-білим знімком кампейну.
Вперше я зустрів Френсіс Бін, коли їй було 2 роки, на обіді з її мамою (Кортні) та Анною Суї у 1994 році в барі Six у Нью-Йорку. Я завжди хотів працювати з Френсіс. Її краса, унікальність і сила – це те, що давно викликає у мене захоплення та повагу. Мене незмінно надихають люди, чиї чесність, прямота, сміливість та допитливість штовхають їх на те, щоб вивчати щось нове та виходити за встановлені рамки,
− написав Джейкобс.
Автором знімків виступив відомий фешн-фотограф Девід Сімс.
Сама ж дівчина хоч і не проти спробувати свої сили у модельному бізнесі, насамперед вважає себе художником.
Я не планую зніматися для когось ще найближчим часом – це повністю поза зоною мого комфорту. Я б не зробила цього, якби не Марк,
− зізналася Френсіс Бін.
раніше в рекламної кампанії, присвяченій осінньо-зимовій колекції Marc Jacobs 2016-2017, знялася Кортні Лав разом з іншими зірками кіно, музики та моди, серед яких були Мерілін Менсон, Кендал Дженнер, Кара Делевінь, Сьюзан Сарандон, Лана Вачовскі та сам Марк Джейкобс.
Статті по темі:
15-річна донька Сінді Кроуфорд знялася у кампейні Marc Jacobs
Леді Гага взяла участь у показі Marc Jacobs FW ’16
Лана Вачовськи стала новою героїнею весняної кампанії Marc Jacobs
Фото: Gettyimages, Marc Jacobs