Спочатку це був предмет гардеробу танцівниць: неймовірно легка, граціозна тканина, що не сковує рухів, а доповнює їх образ – вона підкреслювала красу та витонченість ніжок балерин. Вперше не аби який інтерес до тюлю почав проявлятися з кінця 1940 року, коли в моді панував супер жіночний діоровський Нью Лук і образи з пишними спідницями зайняли своє гідне місце на світових подіумах. Саме тоді із сатину також почали робити аксесуари: елегантні рукавички та шапочки, що так полюбилися нам в інтерпретації Коко Шанель.
У 1954 році у культових світових журналиах Vogue, Life та Harpers Bazaar з’явилися фотографії Мерілін Монро в спідниці-пачці американського дизайнера Анни Кляйн, зроблені знаменитим модним фотографом Мілтоном Гріном. А на кіноекранах почали з’являтися зірки, одягнені в повітряні тюльові сукні. Зухвалий та епатажний експериментатор Поль Готьє вже у своїй першій колекції 1976 року продемонстрував новий погляд на балетну спідницю, саме він запропонував носити її зі шкіряною курткою косухою та кедами. До речі, ідея пишних спідниць збереглася у кожному наступному його шоу.
Сьогодні спідниці з фатину є у весняному гардеробі у кожної модниці і вже вона сама робить вибір: чи це буде ніжний образ у стилі Сари Джесікі Паркер чи зухвалий – у стилі Авріл Лавінь. Любов Бережна продемонструвала нам сатин у його природному легкому та ніжному стані з елементами весняного настрою у улюблених українських відтінках.
Над зйомкою працювали:
Photographer: Mila Zvereva https://instagram.com/mila_zvereva
Model: Liubov Berezhna https://instagram.com/liubov__berezhna
Stylist: Irena Iverson https://instagram.com/flaricent_style
MUA: Lana Kaly https://instagram.com/lana_kaly
Producer: Valeri Manziuk https://instagram.com/manziuk_v_