Мистецтво неодноразово ставало натхненням для бренду.
Бренд Dolce & Gabbana випустив бодіпозитивну рекламну кампанію з мотивів картин. Надихалися дизайнери спадщиною нідерландського живописця Пітера Пауля Рубенса, який був одним із засновників бароко.
Читайте також: 5 Instagram-акаунтів з архівними знімками рекламних кампаній брендів
Зняла лукбук молода фотограф та за сумісництвом модель Німа Бенаті, яка не вперше співпрацює з Dolce & Gabbana. Головними героями кампанії стали як бодіпозитивні моделі жінки та чоловіки, так і стандартні для індустрії.
Один із головних героїв кампанії – перший чоловік-модель plus-size Зак Міко. У 2016 році він підписав контракт із міжнародним агентством IMG Models. Також знявся лукбук модель Сімон Бредаріол.
Читайте також: Велика п’ятірка: найпопулярніші моделі plus-size
Речі з нової колекції будуть доступні аж до розміру XXL.
Нагадаємо, що раніше Dolce & Gabbana не один раз був у центрі скандалу. У 2018 році бренд звинуватили у расизмі після реклами з китайською дівчиною, яка їла паличками італійську їжу.
Стереотипність мислення – не єдина проблема Стефано Габбана та Доменіко Дольче. Стефано не один раз писав знаменитостям та блогерам у соцмережах образливі коментарі, зокрема називав Селену Гомес «уродиною». Тепер бренд вирішив виправитися і одним із способів відновити репутацію вибрав різноманітність у моделях.
Фото: @dolcegabbana, @dolcegabbana_man