Дочка Мадонни прийшла на зміну своєї мами та стала обличчям нової колаборації, яка зараз у всіх на слуху.
Здивувати середньостатистичного споживача в наш час не так вже й просто, тому модні бренди готові йти на різні експерименти, щоби привернути до себе увагу. Вчора з’явилася новина про дуже несподівану колаборацію: Жан-Поль Готьє представив нову колекцію, розроблену спільно з брендом Supreme.
На додаток до цього незвичайного тандему дизайнери запропонували 22-річній Лурдес Леон стати обличчям нового кампейну. Мабуть, Мадонна пишається своєю донькою, адже у 90-х роках саме вона була улюбленою музою Готьє. Дизайнер навіть створив одне з культових нарядів співачки: корсет із гострокінцевим бра. Також зірка неодноразово з’являлася на подіумі у вбранні кутюр’є.
Читайте також: ТРЕНД СЕЗОНУ:ДЖІДЖІ ХАДИД НАДІЛА ЯРКУЮ ПАНАМУ ВІД УКРАЇНСЬКОГО ДИЗАЙНЕРА
Мабуть, Жан-Поль Готьє вирішив не відходити від традицій і запросив до співпраці Лурдес, яка, до речі, осінь схожа на матір. У Мережі вже з’явився перший знімок із нової фотосесії дівчини, де вона сидить на стільці, зібравши волосся руками.
На молодій моделі одягнений білий тон, піджак унісекс і цегляного кольору штани, на яких видно зображення панка, одягненого у футболку з написом. Основою акцент в образі Лурдес Леон робить ремінь із масивною бляхою, на якій вибито «Gaultier Supreme». Ми вже бачимо цей аксесуар майже на кожному фешн-блогері.
Нагадаємо, що 22-річна дочка Мадонни вже не вперше з’являється у рекламних компаніях відомих брендів. До цього вона була обличчям кампейну Miu Miu, виходила на подіум у рамках Тижня моди в Нью-Йорку та брала участь у створенні колекції Material Girl разом зі своєю мамою.