Якщо в колекції Gucci в часі подорожувала Катерина Медічі, то Balmain у просторово-часовому континуумі загубилася сама Марія-Антуанетта, і не одна, а разом зі своїми придворними дамами, якими стали Кендалл Дженнер, Джіджі Хадід, Роузі Хантінгтон Уат. І ніби збігаючи з палацу, вони змінили колір волосся (Кендал і Алессандра стали яскравими блондинками, Джіджі та Роузі брюнетками), але не встигли як слід одягнутися – дами залишилися в корсетах та мереживних пеньюарах.
Відчуття нижньої білизни колекції надають і пастельні тони – ніжний блакитний, бежевий, сірий, рожевий, а також м’які текстури – замша та ангора. Палітра фінальних нарядів переключилася на поєднання чорного кольору та золотого декору у стилі бароко. Принти на тканинах ніби повторюють шовкову оббивку палацових кімнат. У кожному образі акцент зроблений на тонкій талії та пишних стегнах, а сукні прикрашені звисаючими пензликами та перлами. Одним словом, ранок у версальському будуарі.