Купальник – це, мабуть, один із найневдячніших предметів гардеробу. Щоліта ми методично занурюємося в муки його вибору, який буває складнішим за визначення курортного напрямку. І коли, нарешті, з усього різноманіття ми вибираємо «той самий», служить він більшості з нас всього пару-трійку тижнів. Дизайнери вирішили покінчити з несправедливістю та вивели купальники на новий рівень: з цього літа вони офіційно стали повноправними деталями не лише відпускних, а й міських образів.
Купальники, Calzedonia
З легкої подачі fashion-видань вони навіть змінили назву: тепер усе, що можна надіти поза пляжів, називається swimtimates. А Victoria’s Secret, незважаючи на закриття лінії купальників, вирішили залишити своє слово в історії та пропонують називати їх (а точніше, верхню «носибельну» частину) ще й bralettes. Тут важливо розуміти, що повторювати фешн-експерименти зірок набережних з курортів пострадянського простору не варто: купальники не пустяться в міський заплив у парі з грайливою спідницею-сіткою з водяного гардеробу. У свою команду вони беруть штани з високою талією, об’ємні бомбери або джинсові куртки та сандалі на тракторній підошві.
До речі, далі за інших у освоєнні swimtimates-території пішли Kenzo та Dsquared2. Бренди пропонують не обмежуватися роздільними комплектами та носити складносурядні боді. Причому не застібаючи – поверх штанів та спідниць.