Закрити
UA
Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Дог – головні дійові особи нової кампанії Gucci 2022

Поділись:

Ми тут. Прямо в аурі, яка відображається цими образами. Краса – це не спокій. Вона виникає через напругу, точніше, через конфлікт. Він постійно перебуває у процесі створення. Образи та уява біжать швидко вперед. Ми стоїмо тут, дивлячись на вогні на вулиці. Ми йдемо за ауричними силуетами, які велично крокували Голлівудським бульваром: процесія фігур з того сучасного міфу, яким є кіно, пожвавлюється завжди присутнім часом моди. Послідовність наших нав’язливих ідей і бажань перетворилася на історію про персонажів, які крадуть життя, щоб стати модою, завдяки перформативному простору, що стирає межі між тілом та одягом. Візуальна новела у подвійному часі: дивишся ти і на тебе дивляться. Тим часом інші зірки (божества), галасливі та дикі, займають центральне місце на вулиці. 

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

Саме про те, що означає бути зіркою, а також про долю небожителів, розповідає нам Алессандро Мікеле в новій рекламній кампанії бренду Gucci SS 2022.  

“Я думав про те, як моя мати виховала мене як побожного шанувальника краси. Про дар мріяти, без якого я не можу. Про ауру кіно, що породжує міфологію». Ось чому я вибрав Голлівудський бульвар”, – пише Алессандро Мікеле, пояснюючи подорож до джерел історії свого життя. Разом із витоками міфології Gucci.

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

Так, і вийшло, що протагоністи наших мрій опиняються у центрі уваги та голлівудської рекламної кампанії Gucci. За розкішним столом сидять ті, кому можна заздрити, ким можна захоплюватися справжні світила. Серед них Джаред Літо, Лі Вен, Біні Філдштейн, Майлі Сайрус, Снуп Дог, Джон Дже Лі та Ден Лунь. Вони віддаються на волю почуттям, свободі мислити і жити як здається правильним, тому вечеря з легкістю перетворюється на спіритичний ритуал, присвячений Діонісу. 

posts-to-db-Фото 6

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

Читай також: Нове обличчя офісного дресс-коду: Колекція SS22 від українського бренду RITO

Погляд зосереджується на раптових, швидких змін текстури, що пестять різні поверхні. Де починається тканина одягу та закінчується текстура шкіри? Речі, тіла, простір – все це одержимо сконцентровано в послідовності стоп-кадрів і рухів, які Алессандро Мікеле створює за сприяння фотографів Mert&Marcus, наслідуючи сценарій, мета якого – зберегти ерос, що резонує у поглядах.  

posts-to-db-Фото 9

posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

Поки автори займаються атмосферою, одяг керує жестами. Одяг відновлює бажання, формулює його, буквально надаючи карти пересування. Раптові рухи та скорочення більш спокусливі, ніж стримана плавність. 

posts-to-db-Фото 12

posts-to-db-Фото 13

Бенкет під час чуми? Можливо, але світ Gucci зітканий із примарності, ностальгії та мелодрами колишніх часів.

Фото надала прес-служба, над зйомкою кампейну працювали:

Creative Director: Alessandro Michele 

Art Director: Christopher Simmonds

Director of Photography: Mert Alas and Marcus Piggott

Directed by: Mert Alas and Marcus Piggott

Talents: Beanie Feldstein, Deng Lun, Jared Leto, JJ Lee, Liu Wen, Miley Cyrus і Snoop Dogg

“Venus In Furs” – Album Version (Mono)

Artist: The Velvet Underground

Music & Lyrics by Lou Reed

© 1967 EMI Publishing Italia Srl on behalf of Oakfield Avenue Music LTD

(P) 1967 UMG Recordings, Inc.

Courtesy of Universal Music Italia Srl