
Джейн Фонду та Lil Nas X стали особами еко-лінії Gucci
Gucci запускає першу стійку лінію – Gucci Off The Grid.

Міяві
Разом із вищезгаданими Джейн Фондою та Lil Nas X у кампейні взяли участь співачка King Princess, британський еколог та дослідник навколишнього середовища Девід Майєр де Ротшильд та японський співак Miyavi. Рекламну кампанію зняв старий друг Алессандро Мікеле Хармоні Корін.

Девід Майєр де Ротшильд
Лінія створена для тих, хто дбає про свій вплив на навколишнє середовище. Весь одяг виготовлений із перероблених, стійких та органічних матеріалів, а також матеріалів на біологічній основі. Один з них – ECONYL® – регенерований нейлон із океанічного сміття.
Читайте також: ЕМА УОТСОН УВІЙШЛА В РАДУ ДИРЕКТОРІВ KERING

Джейн Фонду
Модний Дім повідомив про новий напрямок у Instagram. Першою була посада з Джейн Фондою — актрисою, активістом та засновником Fire Drill Fridays. «Вимагайте, щоб ваш уряд інвестував у інфраструктуру чистої енергії. Світові економісти погоджуються з тим, що це головні інвестиції, які ми можемо зробити. І як із погляду кліматичного регулювання, і для стимулюючого ефекту під час пандемії, коли необхідно створити багато робочих місць», – заявила Фонду.

Lil Nas X
Креативний директор Алессандро Мікеле та художній керівник Крістофер Сіммондс уявили, як їхні герої будують будинок на дереві серед хмарочосів Лос-Анджелеса.
Існує ідея діалогу для людей, які будують щось нове. Я уявляв, що ми могли б побудувати будиночок на дереві у центрі міста, всі разом, як діти,
– Розповів Мікеле.
Читайте також: ФАРРЕЛ УІЛЬЯМС І МАРГАРЕТ КУЕЛЛІ ЗНЯЛИСЯ В КАМПЕЙНІ СОНЦЕЗАХИСНИХ ОЧКІВ CHANEL
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK