Зірка серіала “Венздей” стане обличчям і представлятиме новий бренд компанії Adidas.
Інформацію про бренд тримають у таємниці. Відомо лише те, що він з’явиться незабаром і стане для компанії першим новим брендом за 50 років.
Коментуючи новину, Дженна Ортега розповіла, що давно любить Adidas:
“У дитинстві у мене завжди були кросівки і футболки Adidas. Дотепер велика частина мого гардеробу складається з культових трьох смуг. Для мене велика честь стати частиною цієї легендарної родини творців змін і бути обличчям її абсолютно нової марки. Не можу дочекатися, щоб вам це показати».
Керівництво компанії пояснила вибір амбасадора:
“Прогресивний і пристрасний піонер наступного покоління, вона викликає хвилі по всьому світу. Її свіже, креативне мислення – це те, на чому ми, як бренд, знайшли себе, і чим продовжуємо надихатися. З нетерпінням чекаємо, коли зможемо показати результат нашого особливого партнерства, вже незабаром”.
Adidas оговтується після минулорічного скандалу з Каньє Вестом. Компанія розірвала контракт зі співаком через його антисемітські заяви, незважаючи на очікувані збитки у 250 млн доларів. Зараз тут шукають можливості розширення, що включає й комунікацію з молодим поколінням.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Adidas
Читайте також: ДВЕЙН ВЕЙД СТАВ НОВИМ ОБЛИЧЧЯМ VERSACE