Образ вольової феміністки акторці дуже підходить.
Дженніфер Лоуренс стала обличчям нової рекламної кампанії Dior Cruise 2018. Вона виступила у ролі феміністки на Дикому Заході.
Суть цієї зйомки — показати, що жінка може бути сильною і незалежною, але не втрачати своєї привабливості і сексуальності. Актриса приміряла на себе максі-сукні з фольклорними мотивами та мереживом. Основним аксесуаром стала яскрава бандана, у поєднанні з ковбойським капелюхом і грубим взуттям. Також у кадрі з’являлися знамениті моделі сумок Модного дому – J’Adore та Lady Dior.
Читайте також: ЩО НОВЕНЬЕ: МАРИНА ВАКТ СТАЛА НОВИМ ОБЛИЧЧЯМ CHANEL
На створення такої феміністської круїзної колекції Марію Грацію К’юрі підштовхнули роботи американської художниці Джорджії О’Кіфф. Вона прославилася не лише своїми картинами, а й поглядами на становище жінки у суспільстві та активну участь у феміністському русі.
Дженніфер Лоуренс каже, що вона рада стати обличчям рекламної кампанії, яка демонструє жіночу силу та незалежність. Ідея зйомки кампейна дуже близька до актриси, оскільки вона сама дотримується феміністичних поглядів.
Зараз найважливіше для цього руху – припинити думати, що ми живемо у постфеміністську епоху.
Нагадаємо, що Дженніфер Лоуренс співпрацює з Модним будинком Dior вже з 2012 року. Вона неодноразово брала участь у рекламних кампаніях бренду.
Фото: dior.com