Джін з BTS став амбасадором спортивної марки Alo

Співак Джін із популярного південнокорейського чоловічого гурту BTS став амбасадором американської спортивної марки Alo. 

Джін BTS Alo

Учасник південнокорейського чоловічого гурту BTS Джін став амбасадором спортивної марки Alo. Ця марка була заснована у 2007 році у Лос-Анджелесі з метою популяризації йоги. Дизайнери пропонували зручні та модні речі, які можна було вдягати як у зал, так і на вулицю. Тож марка стала популярною. Їхні речі обирали Гейлі Бібер, Джіджі Гадід, Тейлор Свіфт, Кендалл Дженнер.

Джін BTS Alo

А тепер фірмовий одяг обиратиме і представлятиме Джін з BTS. Alo обрали його через спільні цінності. Це — уважність, врівноваженість і любов до себе. Співак також розповів, чому йому подобається цей бренд:

«Що мені справді подобається в Alo Yoga, так це те, як вони легко поєднують комфорт, стиль і цілі. А також підкреслюють фізичне та психічне благополуччя, що я дуже ціную. Їхній підхід до фізичної активності справді резонує зі мною. Справа не лише в тому, що ви одягаєте. А й у тому, які почуття це викликає. Вони створюють речі, які дозволяють мені вільно рухатися, незалежно від того, працюю я, репетирую чи просто відпочиваю. Ці речі дозволяють мені легко переходити з однієї частини мого дня в іншу».

Джін BTS Alo

Співак вже представив свої улюбені моделі — спортивний костюм, штани, футболку і кепку. Раніше цього місяця Джін став амбасадором косметичної марки Laneige. Також співак представляє італійський модний дім Gucci

Автор: Яна Панюшкіна / Marie Claire Ukraine

Фото: Alo

Читайте також: ЗЕНДАЯ В НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ СПОРТИВНОЇ МАРКИ ON

Статьи по теме