Нова колекція презентує серію предметів зі шкіри, що візуально нагадує денім.
Український бренд KATERINA KVIT, що спеціалізується на роботі зі шкірою представляє нову колекцію сезону весна-літо 2025.
Цього сезону креативна директорка бренду Катерина Квіт продовжує свої експерименти з матеріалами, представляючи серію предметів зі шкіри, що візуально нагадує денім.
Leather Denim Jeans — таку назву отримали нові моделі бренду — «джинсова» куртка та «джинсові» шорти прямого крою. Вони підкреслюють, що зовнішність може бути оманливою, а тактильні відчуття — це те, що ніколи не підводить.
Експериментальний підхід дизайнерки також розкривається у трикотажній лінійці, яку бренд ввів нещодавно. Тендітність в’язаних міді та мінісуконь підкреслюють ліфи з мережива. Проте, придивившись уважніше, починаєш розуміти, що мереживо насправді створене із вручну вив’язаних мотузок за авторською методикою KATERINA KVIT.
Ще одна алюзія на оманливу зовнішність та ще одна технологія, яка надовго поселиться в арсеналі бренду.
Яскравими акцентами колекції також стали предмети виповнені із золотої шкіри, перфоровані комплекти зі шкіри кольору слонової кістки та мідіспідниці, зроблені з вручну вив’язаних мотузок у червоному та білому кольорах.
Також до колекції увійшли штанні костюми, топи з відкритою спиною та класичні шкіряні блейзери.
Нова колекція вже доступна онлайн на katerinakvit.com.
Нагадаємо, бренд Katerina Kvit був заснований у 2010 році. Дизайнерка працює в стилістиці спортивного шику, додаючи до практичних та утилітарних моделей нотку жіночності, але у своїй відомій манері. Катерина Квіт обережно міксує кольори та відтінки, прагнучи виразити всю складність за допомогою крою та силуету.
Шкіра — один із найважливіших матеріалів та основа ДНК марки. Жіночність, лаконічність, прості лінії, але складні матеріали та поєднання — візитівка бренду.
Фото: пресслужба бренду