Перша спільна кампанія SOLO for Diamonds та Еліни Світоліної представляє знакові прикраси, що лежать в основі бренду: каблучки, кольє, сережки та браслети з вирощеними в Україні діамантами, які поєднують позачасовий дизайн із сучасним баченням.
Всесвітньовідома українська тенісистка Еліна Світоліна стала першою офіційною амбасадоркою бренду вирощених в Україні діамантів SOLO for Diamonds. Її переконання та стиль ідеально втілюють філософію бренду, поєднуючи красу, стійкість та вишуканість.
Коли бренд задумався про те, хто може найкраще втілити красу та вишуканість українських вирощених діамантів, одразу спала на думку Еліна. А після першої спільної розмови сумнівів уже не залишилося. Еліна – це приклад тієї особливої, впевненої в собі жінки, яка вибирає прикраси бренду SOLO for Diamonds, щоб підкреслити свою природну красу.
Історія Еліни – це історія наполегливості та перемог, стійкості та сили, подібна до шляху створення й огранювання вирощеного діаманта. Так само, як Еліна загартовувалася й формувалася як спортсменка та особистість, українські вирощені діаманти проходять свій шлях зростання до досконалості.
Перша спільна кампанія SOLO for Diamonds та Еліни Світоліної представляє знакові прикраси, що лежать в основі бренду: каблучки, кольє, сережки та браслети з вирощеними в Україні діамантами, які поєднують позачасовий дизайн із сучасним баченням.
Червоний, основний колір кампанії, символізує пристрасть і життєву силу, підкреслюючи сміливий характер кампейну та красу Еліни. Її елегантність, і в той же час внутрішня сила, відображають концепцію свідомої розкоші, якою керується бренд SOLO for Diamonds.
«Червоний колір – сміливий, пристрасний і сповнений енергії, дуже схожий на мій підхід до життя та кар’єри», — ділиться Еліна Світоліна.
«Еліна — справжня, емоційна, жива. Її наполегливість і сила викликають захоплення та повагу. Мені надзвичайно імпонують жінки, які беруть відповідальність за своє життя, сміливо приймають рішення, наполегливо працюють і, зрештою, досягають перемог. Еліна — втілення саме такої жіночності та сили, яка надихає і захоплює», – коментує співпрацю фаундерка бренду SOLO for Diamonds Юлія Кушер.
Еліна надихає не лише своїми спортивними досягненнями, але й цінностями та світоглядом, що ідеально співзвучні з місією бренду – уособлення краси з метою.
«Для мене це історія не лише про прикраси, а про етичний вибір і відкритість до нового свідомого майбутнього», — коментує Еліна Світоліна. — «Вирощені українські діаманти SOLO for Diamonds поєднують в собі естетику та сучасність. І я неймовірно пишаюся тим, що можу підтримати унікальний та близький моєму серцю український бренду на світовій арені».
Ознайомитись з прикрасами з вирощеними українськими діамантами можна на сайті бренду, а також в магазинах у Києві та Львові.
Фото: SOLO for Diamonds