Закрити
UA
Мода

Емма Коррін, Кім Бейсінгер та Хлоя Севіньї знялися для «іконічної» кампанії Miu Miu

Поділись:

Miu Miu представляє рекламну кампанію Miu Miu Icons.
posts-to-db-Фото 1

Хто є іконою? Як стають нею? Іконою може бути актриса, модель, музикантка – приклад досконалості. Так само ікона може бути набір вірувань — спосіб життя. Але ікона завжди має щось означати.

posts-to-db-Фото 2

Ікони Miu Miu – це жінки: міріади жінок, які через свої образи відображають уявлення, що постійно змінюються, і ідеали моди. Жінки Miu Miu множинні: вони гурт, спільнота власними силами. Їхньою об’єднуючою рисою є абсолютна індивідуальність. Взяті із всесвітів кіно, моди та музики, ці надихаючі особи Miu Miu є різноманітними рольовими моделями, іконами для дівчат різного віку.

posts-to-db-Фото 3

Рекламна кампанія бренду Miu Miu була створена завдяки творчому дуету фотографів Мерта Аласа та Маркусуа Піггота під креативним початком Кеті Гранд. Ікони модного будинку відображають і спадщину бренду, та його майбутню проекцію.

Читайт також: Королівський гамбіт: 16 модних пар чобіт на осінь-зиму 2020/21

Деякі особи надихають жінок з нової рекламної кампанії італійського модного будинку всім знайомі, з іншими бренд пропонує нам першу зустріч. Актриси Кім Бесійнгер та Хлоя Севіньї, Ду Хуан та Реффі Кессіді — всі, хто з’явився в рекламній кампанії, визначають Miu Miu як бренд із відомою естетикою та особливим духом.

posts-to-db-Фото 4

Деякі із заявлених актрис вже неодноразово ставали героїнями рекламних кампаній, а ось головна надія “Корони” в особі Емми Коррін вперше постане з такою почесною місією. Дівчина, яка в хіті Нетфлікса зіграє юну принцесу Діану, дебютувала як cover-girl бренд.

posts-to-db-Фото 5

Багатогранна особистість Джордан Крістін Сімон та актриса з “12 років рабства” Стормі Рід також взяли участь у зйомці. До речі, саме остання відкривала осінньо-зимовий показ Miu Miu 2020/21. Кожна з дівчат додає глибини та наповненості Всесвіту італійського бренду, як, втім, нові грані.

posts-to-db-Фото 6

Нова рекламна кампанія pre-spring 2021 натхненна парадоксальностями жіночої натури, можливістю, а також бажанням дівчат трансформувати деякі грані своєї сутності за допомогою одягу, який вони носять.

posts-to-db-Фото 7

Акторський склад рекламної кампанії, серед якого є і артистки, і музикантки, за своєю суттю є ключем до розуміння концепції Miu Miu – трансформації, переосмислення, жінки, які можуть бути жінками. Ці особи, які постійно перетворюються на невластиві собі образи, представляють множинність особистостей кожної жінки. По суті ці ікони Miu Miu відображають те, що ікона насправді живе в кожній жінці.