
Український бренд Eternal зняв компейн, покликаний боротися з кліше сприйняття 8 березня
«Свято весни, краси та жіночності» — не більше ніж кліше, покликане позбавити Міжнародний жіночий день політичного емансипаційного сенсу.

«Міжнародний день жінок уособлює важливість й силу вибору, який надає можливість змінювати світ, а водночас і стереотипи, якими жінки мають бути — слабкою, покірною й недосконалою. Вони поширюються через стандарти краси й поведінки, що уособлюють вразливість і делікатність. Eternal крізь одяг завжди підкреслює внутрішню силу жінки та виступає на підтримку її прав бути такою, якою вона забажає. Тому для нас 8 березня не про квіти, а про можливість синхронно з усім світом говорити про права жінок, їх професійні досягнення та успіхи», — коментує команда Eternal.


Читайте також: ІЛЛЯ САМОЙЛЕНКО З ПОЛКУ «АЗОВ» СТАВ ОБЛИЧЧЯМ БРЕНДУ INDPOSHIV BESPOKE
Більше від
- Секрет успіху CEO: чи справді стилісти стали ключем до кар’єрного зростання
- Як вибрати і де купити модний пуховик на зиму 2025/2026
- Український бренд SILUET представив нову колекцію Dance of Desire
- Blue Velvet: творчий спадок Девіда Лінча в новій колекції POELLE
- LUTIKI: нова серія прикрас від Соні Солтес