
Новий Ренесанс: кампанія Ferragamo у партнерстві з Галереєю Уффіці
Італійський Модний дім Ferragamo представив буквально шедевральну осінню кампанію. Рекламні світлини були зняті на тлі шедеврів із галереї Уффіці.

Італійська компанія із штаб-квартирою у Флоренції об’єдналася із найвідомішою у місті художньою галереєю – Уффіці. Осінню кампанію Ferragamo під назвою “Новий Ренесанс” було зафільмовано на тлі шедеврів із колекції музею. Це – твори мистецтва епохи Відродження.

У рекламі можна побачити “Портрет Алессандро Медічі” Джорджо Вазарі, на тлі якого зняли Вітторію Черетті. Джессікка Стем позує біля картини “Свята Алегорія” Джованні Белліні. Серед інших картин із колекції Уффіци – роботи Франческо Граначчі, П’єро делла Франческа, Паоло Веронезе та Сандро Боттічеллі.

“Новий Ренесанс” зняв фотограф із Нью-Йорка Тайлер Мітчелл. Автором ідеї рекламної кампанії став креативний директор Ferragamo Максиміліан Девіс:
“Епоха Відродження пов’язана з Флоренцією, а Флоренція – з Ferragamo. Зараз, коли Модний дім починає з нового початку, цілком логічно звернутися до Відродження як до нашого духовного дому. І звернутися до мистецького духу цього міста, щоб продемонструвати нову колекцію”.
У 2014 році Модний дім Ferragamo виділив 600 тисяч євро на відновлення восьми залів галереї Уффіці. Після реставрації там планували виставити роботи художників XV століття із запасників музею.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Ferragamo
Читайте також: ДАРІЯ ВЕРБОВА ЗНЯЛАСЯ У ДЕБЮТНІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ САБАТО ДЕ САРНО ДЛЯ GUCCI
Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику