Завершальні події вже став легендарним Тижнем моди в Києві 2020.
Ірина Данилевська як голова оргкомітету Українського тижня моди не раз зізнавалася, що саме фінальний день найстильнішої події в нашій країні є її фаворитом. Як ви чудово знаєте, саме завершальний акорд UFW — стартовий майданчик для дюжини нових імен fashion
-індустрії України Для того щоб зрозуміти, якими бачать перспективи розвитку нашої держави молодь, необхідно проаналізувати тренди та формули, які вони демонструють у своїх колекціях.
Читай також: Він криється в деталях. Організатори про те, як працюють івенти у сфері fashion
Цього разу відкривати завершальний день Українського тижня моди випала честь молодому дизайнерові Ганні Гайовій. Дівчина вирішила переосмислити деякі складові вироби класичного гардеробу, надавши їхнє свіже бачення. Дизайнер продовжила свою улюблену тему безпеки на дорозі, створивши колекцію з тканин, які вдень служать як декор, а ввечері починають виблискувати — і під фотоспалахами, і у світлі машин, що проїжджають. Відтінки лінійки ANNA GAIOVA також спокійні і лаконічні, що нагадують заходи сонця, в які викрашається небо за укладанням кожного дня.
Дизайнер бренду ANNKARA Анна Карацюпа рефлексувала на тему дитячих спогадів, образів, що надихали її на різних етапах життя. Вона ностальгувала, і створювала дивовижні речі, які є переосмисленням атрибутів життя, близьких до її серця. Батьківський кітель, фартух подруги та інші вироби, які нагадують дизайнеру про її сільське дитинство — про те місце, де їй було добре, спокійно та тепло.
11 учнів найбільшої в Україні навчальної платформи для fashion
-креаторів подарували глядачам досить суперечливі емоції на показі UFEG: Starter Runway. Жодна з колекцій не була схожа на іншу: у розрахунку на лаконічність та мінімалізм творці програвали тим, що вирішили грати по-крупному. Втім, знайти спільні риси у всіх лінійках не складно – це пандемічні тренди, наприклад такі як маски і протягом теми – повноцінні хіджаби з шифону. Спортшик, етномотиви, А також асиметрія крою – загальний напрямок здається зрозумілим.
А ось хто їх юних творців по-справжньому вразив, то це випускники Open Fashion Studio. Концепція кожної колекції читалася безпомилково — це тонка майстерність пошуку правильного підходу до клієнта. На подіумі можна було побачити сучасні алюзії на символічні ДНК-коди виробів таких кутюр’є як Крістіан Діор, Джон Гальяно та Жан-Поль Готьє. Жодного плагіату — лише чисте натхнення. Латексні боді, “ангельські” образи, клітина в стилі панк, а також контрастна драма, деконструкція та музичні інструменти, що легко трансформуються в елементи сукні.
Читай також: Модель Коко Роша обирає одяг українського бренду MONAMOON.
На показ Катерини Жарікова їхнього бренду Zharko зібралося чи не більше людей, аніж на грандіозне дефіле стартового дня Українського тижня моди від Івана Фролова. Колекція “Вільна” — історія про вільний політ, вихід за межі можливого та реального, фантастичні мрії, які можна втілити вже зараз. Клітчасті брючні костюми на голе тіло, тренчі з органзи з мотузяними поясами, деконструкція з деніму, а також кроп-топи з рукавами із Середньовіччя, незвична бахрома, що нагадує пензлики на килимах, та лакована шкіра.
Ніжні пастельні тони, тонка органза та шовк, об’ємні форми, алюзія на Кейп у контексті комбінезонів та асиметрія – це все про колекцію Bioniks бренду PANOVE. Переосмислення природних образів втілено з архітектурною точністю, у якій за задумом дизайнера відображено унікальність та оригінальність природних силуетів та форм. Біонічна ідея створює правильний баланс пропорцій, а тони доповнюють їхньою певною вишуканістю.
Панами, дуже багато панам, а ще ділові костюми із шортами, мінімальний декор, шовкові сукні та “вирвані лікті” — бренд FRBTK виконав поставлене завдання розслабити глядачів. Літня концепція образів досягнута за допомогою комбінацій фактурних тканин та кольорів, що нагадують про простоту “відпускного” життя. Ловити на собі захоплені погляди, слідувати за кличком серця, бути самодостатнім — в одязі FRBTK цього досягти дуже просто.
Чи не єдина практично повноцінно чоловіча колекція на Українському тижні моди Сезон Немає Сезон була продемонстрована брендом IRON THREAT. Колекція «EYES-CLOSED» була натхненна стрітстайл-образами, а втілена за допомогою нестандартної “класичної” відтінкової палітри. Творці поставили собі завдання вивести нову формулу чорно-білого стандарту. “Гусина лапка”, поєднання європейських і африканських мотивів, великі кишені, панами, куртка, створена за образом і подобою піжами, – колекція безумовно гідна ближчого розгляду.
Фінальний день Українського тижня моди Сезон Немає Сезон показав, що з кожним роком нові імена fashion-індустрії стають лише сильнішими та потенційно успішнішими. Юні дизайнери нікого не шокують, не виставляють сексуальність чи провокаційність напоказ, а лише щоразу показують, наскільки талановита прогресивна молодь. І з кожним новим сезоном ти закохуєшся в самобутніх майбутніх кутюр’є, розуміючи, що їхня енергійність і дар із найпростіших речей творити диво виведе їх на вершину світу. Ми не називатимемо імен та назв брендів своїх фаворитів — залишимо за вами право вибору. Однак, будьте далекоглядними: скоро дозволити собі купити одяг від молодого дизайнера з UFW буде не по кишені навіть гостям Тижня моди.