FKA twigs, Tyla і Керолайн Полачек у рекламі H&M
FKA twigs, Tyla і Керолайн Полачек стали обличчями нової рекламної кампанії H&M. Співачки представили колекцію сезону Весна-Літо 2025.
Героїнями нової кампанії стали відомі співачки.
Співачки FKA twigs, Tyla і Керолайн Полачек стали героїнями нової кампанії H&M Весна-Літо 2025. І колекція, і кампанія мали на меті підкреслити бачення моди H&M, зокрема співпрацю моди й музики.
“Цього сезону ми надихалися різними етапами та моментами жіночого життя та жіночностю. Ми хотіли запропонувати виняткові речі, які приносять енергію та світло. Актуальним було відчуття втечі: ми грали з богемою, рок-іконами та фестивальною свободою”, – розповіли у компанії.
Нова колекція підкреслюють сучасну жіночність.
Колекція буде випущена в двох розділах, які доповнюють один одного і разом підкреслюють сучасну жіночність. Перший дроп – богемний. Дизайнери пропонують свіжий погляд на весняний стиль, від фестивального одягу до міського шику. Серед джерел натхнення були зірки моди та музики.
Серед джерел натхнення були зірки моди та музики.
У колекції представлені блузки, як у зірок глем-року, рок-н-рольні блейзери та речі у стилі New Romantic. А також фаворити сезону: туніки на шнурівці, в’язані гачком сукні, мініспідниці. Комплекти доповнюють яскраві аксесуари: сумки через плече у стилі бохо, взуття зі зміїним принтом, байкерські черевики, сережки з китицями, масивні браслети та чокери, сонцезахисні окуляри-авіатори.
Нагадаємо, що у квітні вийде нова модна колаборація H&M і польської дизайнерки Магди Бутрим – H&M x Magda Butrym. А восени – авторська колекція Гленна Мартенса, який також став запрошеним дизайнером H&M.
Фото: H&M