UA
RU

Флоренс П’ю стала амбасадором Tiffany & Co.

Редагувати переклад

Акторка Флоренс П’ю стала амбасадором Tiffany & Co. Вона знялася у новій рекламній кампанії розширенної колекції Tiffany Lock.

Флоренс П’ю амбасадор Tiffany & Co.

Tiffany & Co. розширили колекцію Tiffany Lock — відтепер тут представлені підвіски, каблучки, сережки і браслети різних кольорів. З такої нагоди зняли нову рекламну кампанію. Разом із відомими обличчями бренда у рекламі з’явилася нова амбасадорка — акторка Флоренс П’ю.

Tiffany Lock була натхнена архівним замком 1883 року. Створюючи нові вироби, майстри віддавали шану ювелірній спадщині бренда. Всі предмети тут призначені і для жінок, і для чоловіків. Tiffany Lock символізує особисті зв’язки та безмежну силу любові, які у Tiffany & Co. виразили за допомогою білого, жовтого і рожевого золота та діамантів:  

«Ми раді продемонструвати нове вираження Tiffany Lock. Амбасадори нашого Дому демонструють новий дизайн в рекламній кампанії, яка базується на ідеї любові. Ця ідея є центральною в ДНК нашого бренда з моменту заснування у 1837 році».

До речі, на рекламних світлинах Флоренс П’ю позує у новому браслеті з 18-каратного золота з діамантами. Це — найдорожчий предмет колекції. Його вартість — 110 000 доларів. Найдешевша — каблучка за ціною 1300 доларів. Продажі Tiffany Lock стартували 1 серпня. Колекція представлена в магазинах і онлайн.

Автор: Яна Панюшкіна

Фото: Tiffany & Co.

Читайте також: ФЛОРЕНС П’Ю СТАЛА АМБАСАДОРОМ VALENTINO BEAUTY

Статьи по теме