
Friends of Fashion презентує оновлену філософію бренду, яка знайшла відображення у новій колекції THE WAY TO HEDONISM
«Кажуть, гедонізм не може бути раціональним, але, здається, в цьому і є справжнє задоволення», – фокусуючись на цьому твердженні український бренд Friends of Fashion представив нову колекцію – THE WAY TO HEDONISM. Колекція покликана відобразити оновлену філософію бренду, яка поєднує два елементи: гедонізм та раціональність.

«Ми прагнемо, щоб ви будували дружні стосунки з гардеробом, адже віримо, що з одягом, як і з друзями, хочеться насолоджуватися якістю, а не кількістю. Саме тому ми віднайшли баланс між задоволенням від покупки та її обдуманістю у вигляді концепції cost per wear», – коментують Марія та Єгор, засновники Friends of Fashion.
Оновлена філософія бренду стала основою для осінньої колекції THE WAY TO HEDONISM. До неї увійшли 97 кольоро-моделей, які допомагають сформувати капсульний гардероб та створити timeless образи для повсякденного, робочого або вихідного дня. У колекції представлені нетипові кольорові рішення: поєднання пудрового, блакитного та кемел відтінків створюють теплі образи для мінливої осені. А базові: чорний, молочний та сірий, – ідеально доповнюють та розставляють правильні акценти при стилізації.


Основними виробами колекції THE WAY TO HEDONISM є верхній одяг – пальта та тренч-пуховик, які мають у складі вовну, кашемір та технологічний утеплювач Comfortemp, тому допоможуть виглядати елегантно навіть узимку. Різноманітна кількість светрів, кардиганів та джемперів, що виконані з італійської пряжі Fiplucci, чудово поєднуються з брюками та джинсами з щільного, але водночас м’якого деніму.
Також у цій колекції представлена костюмна група з італійської 100% вовни, яку бренд виготовляв та фарбував на замовлення в Тосканській мануфактурі, а кольори обиралися за палітрою Pantone, щоб уся колекція мала гармонійне поєднання. Лімітованими моделями цієї осінньої колекції стали твідові жакети, в основі яких щільна тканина з меланжевою фактурою, яка добре тримає форму та є гарним доповненням до лонгслівів та сорочок.







Колекція THE WAY TO HEDONISM відкриває новий етап розвитку українського бренду Friends of Fashion.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші