Дизайнери Рушемі Боттер та Лісі Герребрюг очолять креативний напрямок G-Star Raw
У G-Star Raw – нові креативні директори. До співпраці запросили дизайнерський дует Botter – Рушемі Боттер та Лісі Герребрюг.
Рушемі Боттер і Лісі Герребрюг
G-Star Raw розпочали новий етап разом із дизайнерським дуетом – Рушемі Боттером і Лісі Герребрюг. Дизайнери Botter приєдналися до бренду у ролі креативних директорів. Вони мають переосмислити Raw Research – найбільш експерементальну колекцію деніму від G-Star. А також створювати сезонні колекції модного бренду. Перший погляд на Raw Research дизайнери представлять у червні, а повноцінну колекцію – на Тижні моди в Парижі у січні 2026 року.
Боттер і Герребрюг розповіли, що для них ця співпраця – можливість знову відчути зв’язок із минулим і вплинути на майбутнє:
“У нас залишились чудові спогади про G-Star з кінця 90-х. Дизайни, стилі, які ми носили, і вплив бренду на культуру деніму. Надзвичайно захопливо стати частиною наступного розділу цієї історії”.
Дизайнерський дует Botter кидає виклик усталеним нормам сучасної моди. Водночас вони зосереджуються на культурному контексті, інноваціях та сталому розвитку.
Рушемі Боттер навчався в Королівській академії мистецтв у Антверпені під керівництвом легенди Антверпенської шістки Вальтера Ван Бейрендонка. Лісі Герребрюг з відзнакою закінчила Amsterdam Fashion Institute (AMFI) та розпочинала свою дизайнерську кар’єру у Viktor & Rolf. Разом вони заснували власний бренд Botter і водночас були креативними директорами Nina Ricci.
G-Star Raw був заснований в Амстердамі у 1989 році. Бренд спеціалізується на денімі. Їхня фішка – необроблений та “сирий” денім. G-Star Raw також працює у сфері сталості: тут розробляють іновації, щоб мінімізувати вплив на довкілля. Зокрема, вирощують бавовну у локальній теплиці. Також бренд робить колаборації з відомими візіонерами. Серед них – авангардні дизайнери Марк Ньюсон, Вальтер Ван Бейрендонк, Стівен Джонс. А також Фаррелл Вільямс, Антон Корбейн, Snoop Dogg, Burna Boy і Кара Делевінь.
Фото: Pieter Hugo