У світі моди нова колаборація. Цього разу об’єдналися бренди Gap і Cult Gaia, а обличчям нової колекції стала Тіна Кунакі.
Модні бренди Gap і Cult Gaia створили спільну колекцію жіночого і дитячого одягу. До колекції увійшли 35 фірмових речей Gap, зробленних в стилі Cult Gaia.
“Спільна колекція з Cult Gaia – це прекрасне переосмислення фірмових речей Gap з партнером, який поділяє нашу одержимість деталями продукту. Кожна річ створювалася з наміром. Ми робили акцент на виготовленні, фурнітурі та швах. І ми пропонуємо витончений дизайн. А також нові фасони, які наші клієнти цінуватимуть завжди”, – розповіли у Gap.
Засновниця і дизайнер Cult Gaia Жасмін Ларіан Хекмат також прокоментувала співпрацю з Gap:
“Переосмислення класичних речей Gap через призму Cult Gaia було дивовижною подорожжю. Співпраця об’єднала класику Gap і повсякденний одяг зі скульптурним і мистецьким підходом Cult Gaia, поєднавши дві різні творчі сили. Кожна річ цієї колекції розроблена, щоб надихнути на творчість, поєднуючи мистецтво та функціональність таким чином, щоб почуватися унікально і поза часом”.
Дизайнери Gap і Cult Gaia розробили цілий гардероб – від елегантного верхнього одягу до мінісуконь. Увагу приділили й декору. Речі прикрашені ланцюгами і золотими деталями. Головні зірки колекції – джинсове бюстьє, шкіряні штани та піджак, класична сорочка, веганська шуба. Найдорожчі позиції – шкіряні штани та піджак (498 доларів кожні). Найдешевша – бейсболка (35 доларів).
Обличчям спільної колекції Gap × Cult Gaia стала модель та акторка Тіна Кунакі. Також у кампанії знялись Крістіна Байерлі, Келлі Лім, Ірен Ло, Крістен Рул. Автори кампанії – сестри Луїза та Марія Торнфельдт. Колекція з’явлиться у продажу 10 жовтня.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Louise and Maria Thornfeldt / Gap / Cult Gaia
Читайте також: H&M СТВОРИЛИ МЕРЧ ДО НОВОГО ФІЛЬМУ АРІАНИ ГРАНДЕ