Останні кілька років виявилися тяжкими для Gap. У травні 2011 року креативний директор марки Патрік Робінсон звільнився з посади. Після того, як на місце Робінсона прийшла Ребекка Бей, стало відомо, що місце креативного директора вирішили взагалі скоротити.
Як повідомив генеральний директор бренду Джефф Кірван, рішення скоротити робочі місця заощадить компанії близько $25 мільйонів на рік. При цьому витрати на закриття магазинів становитимуть $140-$160 мільйонів.
Ми ухвалили дуже серйозне рішення, яке вплине на багатьох цінних для нас працівників. Але ми впевнені, що вжиті заходи допоможуть створити успішне майбутнє для наших клієнтів та працівників, — каже Кірван.
Що ж, сподіваємося марці Gap вдасться втриматися на плаву і зберегти свою репутацію.
Статті по темі:
Saint Laurent позивається за жартівливий напис
Мертві моделі у кампанії Victoria Beckham
Кейт Мосс вивели з літака за п’яний бешкет