Прогрес не стоїть дома, і косметична індустрія займає передові позиції у вивченні своїх можливостей і кордонів.
Більшість skincare-трендів народжуються, звичайно ж, завдяки маркетологам, які розробляють вдалі промо кампанії та вміють нас зацікавити. Але багато тенденцій з’являються і завдяки вченим, які продовжують досліджувати шкіру та процеси старіння. Наприклад, зараз почали говорити про красу виключно у зв’язку зі здоровим способом життя. У тренді використовувати натуральну косметику та дбати про те, щоб ваші креми та шампуні не тестували на тваринах. Що вже й казати, такі тенденції нас винятково тішать!
На прикладі бренду Yves Rocher редакція Marie Claire розповість про п’ять головних skincare-трендів, які, ми сподіваємося, затримаються надовго.
Якщо ви все ще думаєте, що натуральна косметика – це бабусині рецепти масок для волосся з кефіру або кремів для обличчя зі сметаною та медом, то ми вас здивуємо. Не варто боятися силіконів, ароматизаторів та барвників у складі косметики. Бренди тепер прагнуть використати більше органічної сировини, про що гордо повідомляють на етикетці. Наприклад, головний компонент у серії продуктів Elixir Jeunesse від Yves Rocher – Це концентрат Афлої. Місцеві мешканки Мадагаскару вручну збирають листя рослини, яка не знає впливу пестицидів та нітратів. Бренд безпосередньо контролює кожен процес виробництва продукції, починаючи від збору інгредієнтів та закінчуючи упаковкою.
Разом з трендом на детокс-коктейлі і смузі, які за кілька днів допомагають вивести з організму токсини, що накопичилися, в боротьбу вступає і детокс-косметика. Її поява як ніколи актуальна в наші дні – екологія погіршується, пил та бруд не лише осідають на шкірі, а й руйнують її зсередини. У клітинах шкіри накопичуються токсини – звідси тьмяний колір, втома на обличчі, висипання і навіть зморшки. Як профілактика фахівці рекомендують використовувати косметику для детоксу, причому робити це найкраще цілий рік.
Такі антистрес-засоби, як у лінійці Elixir Jeunesse, здатні захистити як красу обличчя, а й здоров’я організму загалом, оскільки містять речовини, виводять токсини.
За деякими даними, у світі щорічно використовується від 50 до 100 мільйонів тварин для тестування косметики, але це значно менші цифри. На совісті деяких косметичних брендів мільярди занапащених життів. Але ера такого жорстокого типу тестування на заході сонця. Все більше марок відмовляються від цього та шукають інші способи перевірки косметики. Це пов’язано навіть із запитом покупців. Суспільство стає більш гуманним та соціально відповідальним. Дівчатам, купуючи косметику, важливо, щоб у процесі її виробництва не страждали тварини. Списки брендів, які відмовилися від тестування на тваринах, розповсюджуються в інтернеті.
Серед брендів також зазначено та Yves Rocher, який ще 1989 року припинив тестувати продукцію на тваринах. Бренд підтримує ряд програм, які мають на меті знайти альтернативні варіанти вивчення дії косметики. Окрім цього, Yves Rocher не використовує компонент тваринного походження.
Руйнування, яке приносить людина своєю діяльністю, незрівнянно з користю, яку він пропонує натомість. Від цього страждає і він сам, і природа. Важливо, щоби виробництво косметики не створювало шкоди навколишньому середовищу. Сучасні компанії, та Yves Rocher тут не виняток, виступають за раціональне використання природних ресурсів, вкладають гроші в обладнання, яке не шкодить довкіллю, фінансують проекти, покликані рятувати екологію. Завдяки зусиллям вчених та розробників ми можемо бути впевнені, що наша шкіра знаходиться в хороших руках, а планета – у безпеці.
І якщо ви думаєте, що забруднення навколишнього середовища вас не торкнеться, поспішаємо розладнати. Для мешканок великих міст це один з головних факторів, що впливає на старіння шкіри (після нього йдуть ультрафіолетове випромінювання, генетика та вік). При покупці косметики звертайте увагу на екоконцепцію її виробника та довіряйте свою шкіру відповідальним брендам.
Кожен успішний бренд давно засвоїв одну важливу річ: стратегія ведення бізнесу без соціальної відповідальності – це нікуди шлях. Прогресивні марки всіляко підтримують ініціативи, спрямовані на допомогу нужденним. При цьому соціальна відповідальність – це набагато ширше поняття, ніж добровільний благодійний внесок або сплата податків. Це розуміння важливості взаємодії бізнесу та суспільства.
Косметичні компанії мають величезні бюджети та вплив. У ХХІ столітті вони забезпечують робочі місця для мешканців віддалених куточків планети, купують їхню місцеву сировину, жертвують гроші на будівництво шкіл та бібліотек, допомагають організувати виробництво та навчити йому місцевих жителів. Кожен бренд прагне розповісти про напрямок своєї соціальної відповідальності, щоб, купуючи їхні кошти, клієнти знали, що вони є частиною великої ініціативи, яка змінює світ на краще.
Інноваційна детокс-лінійка, в основу якої входить екстракт Афлої з острова Мадагаскар, ідеально підходить для власниць нормальної та комбінованої шкіри. Висококонцентрований екстракт справляється з двома найважливішими завданнями – захищає та відновлює шкіру. У серію входять засоби, які ефективно захищають клітини шкіри від токсинів та насичують їх киснем. Як результат, шкіра стає більш пружною, кількість зморшок скорочується та зникають ознаки втоми. Це справжній порятунок для сучасних жінок, які піддаються агресивному впливу забрудненого довкілля.