
Гленн Мартенс в Maison Margiela: якою вийшла його перша колекція
Скульптурні силуети, готичні вежі та фламандські шпалери
Гленн Мартенс представив свою першу колекцію на посаді креативного директора Maison Margiela – Artisanal Collection 2025.

Дебютна колекція Гленна Мартенса для Maison Margiela
Показ Maison Margiela став одним із найбільш очікуваних: свою дебютну колекцію представляв новий креативний директор Гленн Мартенс. Для дизайнера це була задача з зірочкою. На цій посаді він змінив Джона Гальяно, чиє останнє шоу для Maison Margiela увійшло в історію моди. До всього варто додати й спадщину Мартіна Маржели, який є справжньою легендою модного світу.
Гленн Мартенс для Maison Margiela: Artisanal 2025
Мартенс занурився в історичний контекст. Нова колекція заснована на середньовічній архітектурі та атмосфері Фландрії та Нідерландів.

Колекція заснована на середньовічній архітектурі.
Готичні силуети
Дизайнер втілив середньовічну атмосферу у вертикальних, об’ємних формах, що наслідують готичні вежі й церковні фасади. Деякі моделі були натхнені силуетами фігур святих на кам’яних фронтонах, створюючи ефект скульптурної присутності. Корсети, драпірування та оптичні ілюзії підкреслювали анатомію, перетворюючи тіло на мистецький об’єкт.

Корсети і драпірування у колекції Maison Margiela Artisanal 2025.
Ренесансні мотиви
Дизайнер також переосмислив інтер’єри північноєвропейських ренесансних будинків. Ці елементи з’являються у візерунках та унікальних техніках. Зображення тиснених шкіряних шпалер з фламандськими квітковими орнаментами 16 століття з’являються як принти на тканині та тиснення.

Зображення тиснених шкіряних шпалер з фламандськими квітковими орнаментами 16 століття стали принтами.
Колажі з голландських натюрмортів з квітами 17 століття були надруковані на пластику або тканині та вирізані у тривимірні форми. Аналогічно на тканині та шкірі виконані колажі з голландських натюрмортів з дичиною 17 століття.

Колажі з голландських натюрмортів з квітами 17 століття прикрасили вбрання.
Тромплеї (оптичні ілюзії) розписаних вручну речей імітують мазки пензля живописця-символіста Гюстава Моро, перетворюючи тіло на справжнє полотно. А мереживо використовується як продовження шкіри. Мокре драпірування мармурових скульптур перевтілюється у прозорі силуети та відлунює в анатомічних конструкціях.

Дизайнер використовував оптичні ілюзії.
Спадщина Maison Margiela
Гленн Мартенс продовжив філософію Maison Margiela, адаптуючи різні матеріали: повторно використані підкладкові тканини, вінтажні шкіряні куртки, викинуту біжутерію, звичайний друкований папір, пластик та знайдені металеві коробки, які були спресовані у маски для обличчя.

У новій колекції Maison Margiela Artisanal 2025 маски зміщують фокус з обличчя на майстерність.
Він також переосмислив маски – характерний елемент Maison Margiela. У новій колекції дизайнер змістив фокус з обличчя на майстерність.

Мартенс перевтілив знакове взуття Maison Margiela.
Знакова модель взуття Tabi була перевтілена в шкіряний черевик-кіготь і пластикову сандалю на платформі. А шкіряний чобіт Santiago з’являється у колекції у новій формі – без каблука.
Фото: Maison Margiela