Дань поваги до символу віддав і італійський модний будинок.
Gucci представили першу капсульну колекцію 2020 року. На цей раз італійський модний будинок знову поєднує сили з Disney. Спільна колекція була присвячена китайському новому році, символом якого є щур або миша (залежно від перекладу). “Головним героєм” капсули став Міккі Маус.
Рекламну кампанію для нової колекції Gucci було знято в Парижі в розважальному парку Disneyland.
Читайте також: Хто став найкращими моделями 2019 року
Серед речей, на яких зображено центрального персонажа Disney, є футболки, толстовки, сукні, трикотаж і навіть денім. Всі вироби виконані з яскравими принтами, вишитими латками та жаккардовими мотивами, а на етикетці видно назву колаборації «Disney x Gucci».
Колекцію аксесуарів представили шарфи, сумки-відра, гаманці, чохли для телефонів, обкладинки на паспорт та міні-рюкзаки. Незвичайною частиною лінійки став чохол для гітари вартістю 9 тисяч доларів.
Відзначимо, що знаменитий мультиплікаційний персонаж вже з’являвся у попередніх колекціях Gucci, таких як весна-літо 2019 та лінійці Resort 2020.