Закрити
UA
Мода

Gucci зайнялися створенням мемов

Поділись:

Замість традиційної рекламної кампанії італійський модний Дім випустив серію іронічних мемів.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 7

У креативного директора Gucci Алессандро Мікеле з почуттям гумору все гаразд: він не лише з легкістю балансує на межі смаку та несмаку, а й уміє посміятися з себе. Так, у рамках нової рекламної кампанії, присвяченої запуску годинника Le Marché des Merveilles («Ярмарок чудес»), замість класичної зйомки з моделями дизайнер створив серію іронічних мемів із зображенням модного аксесуара. У цьому йому допомогли сучасні художники та популярні користувачі Instagram @beigecardigan, @textsfromyourexistentialist, @siduations, @williamcult та інші. 

Мета кампейну #TFWGucci (That Feel When – “Те почуття, коли”) – висміювання епохи споживання та загального божевілля на речах бренду.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 1

Коли в тебе новий годинник і його потрібно показати всім.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 2

Я: я не така, як інші дівчата. 

Також я:

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 3

Коли він купує тобі квіти замість годинника Gucci.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 4

Коли він сердиться, що ти спізнюєшся на три години, але ти надто вогонь, щоб миритися з таким ставленням.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 5

Коли дівчина не помічає твого нового годинника.

Gucci зайнялися створенням мемов - фото 6

Будь ласка, стежте за рухом годинника на моїй шиї. Ліворуч… праворуч… ліворуч… праворуч… Тепер ви в 1985 році.

Більше мемов можна знайти на офіційному сайті Gucci.

Статті по темі:

Новий арт-проект Gucci: люди-кішки, гуманоїди та багатоніжки

Цей шалений світ: Gucci SS’17

Райський сад Gucci: кролики, зебри та єдинороги

Фото: Gucci