
GUNIA Project x LUTIKI: лютий лютує, бо весну чує
Бренди GUNIA Project та LUTIKI об’єдналися, щоб створити спільну прикрасу – підвіску з символічним написом “Лютий лютує, бо весну чує”. Весь прибуток з продажів буде направлено проєкту “Землячки. Український фронт”, що підтримує захисниць на фронті. Мета GUNIA Project та LUTIKI – зібрати 200 тисяч гривень на закупівлю жіночого тактичного взуття.

Фраза “Лютий лютує, бо весну чує” нагадує нам про найзліший місяць в нашому житті, але разом з тим, підкреслює, що весна неодмінно станеться, що зло відступить, а добро переможе. Як у давнину українці уповали на прихід весни, так і всі ми сьогодні уповаємо на весну. А разом з нею –на жіночу силу, теплоту та перемогу.


Читайте також: VESNA 2023: ОРГАНІЧНА КРАСА ТРАДИЦІЙ В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ GUNIA PROJECT
Більше від
- Сукні, капелюхи, прикраси і кетс’ют: українські бренди в п’ятому сезоні «Емілі в Парижі»
- Effortless Power Dressing Inside Elsa Boutaric’s Strategic Styling Practice
- Як модно носити шарф чоловіку: 7 способів, щоб миттєво оновити стиль
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото