
H&M x Glenn Martens: що увійшло до найочікуванішої колаборації осені
Усі деталі та дата виходу
Нова дизайнерська колаборація H&M Glenn Martens віддає шану творчому шляху Гленна Мартенса та його роботі для бренду Y/Project.

Колаборація H&M Glenn Martens з’явиться у продажу 30 жовтня.
Шведська компанія H&M представила колекцію, створену у співпраці з бельгійським дизайнером Гленном Мартенсом, засновником бренду Y/Project і новим креативним директором Maison Margiela.
Колекція H&M Glenn Martens: перший погляд
У новій колекції представлені як фірмові силуети Гленна Мартенса, так і дизайнерські рішення, які раніше ніде не були представлені. Сюди увійшли жіночі та чоловічі моделі, унісекс-одяг та аксесуари. У H&M цю колаборацію назвали однією з найкреативніших.

Джоанна Ламлі
Ідея архетипів
Колекція переосмислює звичні модні архетипи у нових і несподіваних формах. Працюючи над колекцією, Мартенс ретельно вивчив архіви H&M і обрав ключові улюблені моделі бренду – від бестселерів-футболок до картатих сорочок, бомберів і джинсів. Кожну річ він перетворив на унікальний дизайнерський об’єкт. У колекції є речі trompe-l’œil й скульптурний одяг, який легко змінює форму.
“Я сприймаю цю колекцію як велику родину речей, кожна з яких має кілька функцій і особистостей. Як і люди, вони можуть змінюватися щодня. Мене завжди захоплює одяг, у якому ми насправді живемо. Ідея архетипів та базового гардеробу стала відправною точкою для цього особливого проєкту з H&M”, – розповів Гленн Мартенс.
Рекламна кампанія
Рекламна кампанія робить ставку на гумор. Тут Мартенс переосмислив формат родинного портрету. Він запросив до зйомки яскравих персонажів, включно з зірками кіно Джоанною Ламлі та Річардом Ґрантом.

Річард Ґрант
“Мені подобається дух колекції. Кожен може носити її по-своєму, розкриваючи свою особистість. Знімальний майданчик був суцільним вибухом! Я із задоволенням зіграв патріарха цієї стильнішої версії родини”, – поділився враженням від зйомки актор Річард Ґрант.
Колекція H&M Glenn Martens з’явиться у продажу у вибраних магазинах та на hm.com 30 жовтня.






















Фото: H&M
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші