На честь виходу нової колекції спортивного одягу із перероблених матеріалів.
У нову колекцію бренду H&M увійшло 15 одиниць спортивного одягу: легінси з кольоровими та прозорими вставками, лампасами та квітковим принтом, бра на тонких та об’ємних лямках з глибоким декольте, чорні та білі олімпійки, футболки та майки з написом «Future is the win «Майбутнє перемагає»). Комплекти підходять для йоги, бігу на вулиці, крос-фіту та хайкінгу.
Читайте також: ЯК ПОЧАТИ МЕДИТУВАТИ, ЯКЩО ВИ НА ПОЧАТКУ ШЛЯХУ
На честь цього компанія вирішила випустити ролик, який демонструє жінок спортсменок, які підкорюють гірські вершини. За сюжетом, дівчата з легкістю долають гірські хребти, дістаються вершини, зустрічають світанок і радіють одне одному.
Наша мета – запропонувати покупцям стильну та екологічну колекцію спортивного одягу. І не лише за рахунок матеріалів — ми використовували нові технології плетіння, які дозволяють створювати безшовні вироби, витрачаючи менше пряжі та скорочуючи кількість відходів. Поєднання функціональності, усвідомленого споживання та моди – це серйозний стрибок уперед,
— каже спортивна колекція бренду Петра Смедс.
Фото: hm.com