Якщо ви запитаєте нас, що ніколи не вийде з моди і чи можливо таке взагалі, ми без краплі сумніву відповімо: так, звичайно ж, так! І ця безсмертна складова гардеробу на всі часи – біла сорочка. Бездоганність стилю залежить не тільки від ідеально посадженого костюма, хоч і це дуже важливо, а саме від сорочки, яку ви носитимете з цим костюмом. Білий колір універсальний, надає особі свіжості та виразності. Такий предмет гардероба – ідеальне полотно для створення будь-яких образів.
Після довгих суперечок ми поцікавилися: якою ж має бути та сама ідеальна біла сорочка? Де його знайти? За допомогою вирішили звернутися до професіонала. Керівник Київської філії компанії Імператорський кравець Стів Кріплані розповів Marie Claire про критерії вибору та пояснив, де знайти ту саму єдину та неповторну!
Ідеальною може бути тільки сорочка, пошитий за індивідуальними мірками. У магазині ми можемо купити і готову, але зрозуміло, що у кожного з нас різні параметри, різні фігури. Це так само, як з відбитками. Завжди легше, коли сорочка пошита за вашими параметрами.
Найголовніший критерій ідеальної сорочки – вона має бути пошита під вашу фігуру. Стиль та тканини – це все індивідуально і залежить від ситуації.
Що більше сорочок у вашому гардеробі, то краще. Ідеально, якщо один костюм у вас їх 3-4. Це щонайменше.
Виготовлення сорочки складається з кількох етапів. Спочатку, коли клієнт приходить, ми дізнаємося, куди він хоче її вдягати. Дуже важливо, щоб сорочка була правильно підібрана під подію. Потім звертаємо увагу такі деталі: професію клієнта, колір очей, шкіри, волосся. Саме за цими деталями і підбираємо тканину та стиль майбутньої «супутниці». До виробу можна підібрати різні види манжетів, комірів, під запонки або гудзики, вибираємо колір, петлі, рядки, вид спинки (приталена або вільна) та низ.
Кожну деталь ми погоджуємо з клієнтом і після цього настає найголовніший процес – зняття мірок. Він є головним, тому що сорочка сама по собі може виглядати добре, але якщо вона буде неправильно пошита, це зіпсує всю картину.
Для сорочки їх потрібно десь 32-34. Після цього її шиють, і через певний час клієнт приходить на попередню примірку. Ми дивимося на те, як вона сидить, слухаємо побажання клієнта, зауваження та підганяємо по фігурі. Усього пошиття сорочки займає десь 5-6 тижнів.
При повторному замовленні сорочки процес стає набагато простіше і швидше, тому що ми вже маємо індивідуальне лекало клієнта в базі.
Усіх клієнтів я зустрічаю сам. Я люблю свою роботу і для мене кожен клієнт важливий, це не залежить від його статусу або від того, скільки сорочок він замовляє — одну чи сто. Мені важливо, щоб клієнт був задоволений моєю роботою, і щоб він одягав пошите ще не раз.
Найголовніше – стосунки з людьми. Я люблю свою роботу і знаю, що люди, які приходять до нас один раз, знову повертаються.
Якщо я маю відповідні тканини, я можу поміняти клієнту ту частину сорочки, яка трохи зносилася. І це все безплатно. Мені важливо, щоб клієнт отримав задоволення. Буває, що сорочка зіпсувалася після прання або хімчистки, я з радістю власним коштом поміняю деталі. Це мій сервіс, я хочу, щоб клієнт носив наш одяг та відчував себе комфортно.
Україна — мій другий будинок, тут я понад 15 років. Я мешкав у різних країнах Радянського Союзу, але там не було такого відчуття, як в Україні.
Компанія Імператорський кравець вже понад 23 роки працює в Україні. Це – сімейний бізнес, який створив мій брат. Наша історія дуже давня і розпочалася в Індії. В індійській культурі син переймає бізнес-батька. Батько займався тканинами з 1968 року, в Індії цей бізнес був не дуже прибутковим через низький рівень життя людей. Після закінчення університету мій брат вирішив освоювати нові горизонти та звернув увагу на колишні країни Радянського Союзу.
1995 року ми почали працювати в Україні у форматі відряджень, але швидко вирішили, що потрібно все-таки бути в країні на постійній основі. Цей період припав на президентство Леоніда Кучми, який став нашим клієнтом. Бізнес зароджувався у Росії, Україні, Казахстані та Азербайджані.
Мої клієнти – моя реклама.
Наша компанія входить до міжнародного рейтингу 10 провідних ательє індивідуального пошиття, тому я не робитиму компромісу на тканинах, ґудзиках або підкладці. Ми не створюємо масштабних рекламних кампаній, тому що наш успіх – це сарафанне радіо. Хорошому лікареві і хорошому кравцю не потрібна реклама. Кравець і лікар повинні бути особистими.
Ідеальна біла сорочка – це не міф, а справжнісінька реальність, так що якщо ви спантеличені пошуком «супутниці» на довгі роки, то не турбуйтеся, тепер ви знаєте, що найкращий варіант – пошити сорочку за вашими мірками!