
Ілля Самойленко з полку “Азов” став обличчям бренду Indposhiv Bespoke
Ілля Самойленко, військовий з полку “Азов” із позивним Гендальф, став обличчям нової кампанії українського бренду Indposhiv Bespoke.

Ілля Самойленко на війні з 2015 року. Він навчався на історичному факультеті Київського національного університету імені Шевченка, після закінченя другого курсу розпочав службу у складі полку “Азов”. У 2017-му підірвався на міні. Вибухом пошкодило руку, ногу, шию, обличчя, око. Після складного лікування і протезування Самойленко повернувся у стрій.

На початок повномасштабного вторгнення росії в Україну Ілля Самойленко працював за кордоном у великій міжнародній компанії. Він пішов захищати країну. З початку блокади Маріуполя перебував на “Азовсталі”. У вересні 2022 року був звільнений з полону.
Indposhiv Bespoke пояснили, як обирали нове обличчя бренду:
“Ілля з дитинства цікавиться історією одягу та любить якісні костюми, а до початку повномасштабного вторгнення мріяв стати клієнтом Indposhiv Bespoke. За вісім років війни Ілля змінився. Він пережив полон. Втратив руку і око. Для нього ми створили вдосконалену конструкцію одного з рукавів для зручності та ідеальної посадки. Це і є той самий індивідуальний bespoke підхід, який ми так плекаємо. Наша нова кампанія Indposhiv Bespoke про нормальність — про те, наскільки важливо жити нормальним життям навіть за ненормальних обставин. Після початку повномасштабного вторгнення наші клієнти замовляли костюми, пояснюючи це звичайним бажанням носити костюм, як це було в нормальному житті”.

Український бренд Indposhiv Bespoke працює понад 12 років. Це bespoke-майстерня, яка займається індивідуальним пошиттям чоловічих костюмів. Майстри знімають мірки та створюють персональні лекала для кожного клієнта. Два роки тому компанія також запустила жіночий бренд bespoke-костюмів.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Lesha Lich / Indposhiv Bespoke
Читайте також: ПОВ’ЯЗАНІ ЖИТТЯМ: КОЛЕКЦІЯ SS 2023 ВІД POUSTOVIT
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші