Розповідаємо, які дизайнери закрили головну модну подію сезону.
Заключний день Ukrainian Fashion Week FW25-26 відкрив бренд KARAVAY. Презентація нової колекції відбулася у камерному форматі у власній студії бренда, та поєднала живе спілкування з дизайнеркою Іриною Каравай з демонстрацією останніх дизайн-розробок.
У новій лінійці KARAVAY знову зберігає вірність своїй естетиці «вишуканого етно» — переосмислення етнічних мотивів у нових матеріалах, формах та функціях. Фірмові теплі вишиванки KARAVAY, виконані з тонкої вовни, представлені в незвичному виконанні: як гольфи, сорочки, двобортні мініжакети, які можна носити самостійно або нашаровувати на светри чи блузи.
Вишиванка з тафти доповнена сорочковим комірцем і застібається на блискавку, як бомбер. Куртка з вишивкою, виготовлена з білого вовняного каракулю, зібраного хвилястими візерунками з вовни, виступає як варіація вишиванки для верхнього одягу. Пальто з турнюром відсилає до пліссе на традиційному жіночому верхньому одязі — керсетках.
Декор колекції вирізнився делікатною ювелірною обробкою — шиття тон-в-тон, защипи та інкрустація кристалами підкреслили складну фактуру матеріалів, не перевантажуючи силуети.
J’amemme представив колекцію під назвою Noir — маніфест загадкової елегантності, що поєднує архітектурні силуети та складні текстури. Презентація відбулась у форматі театральної іммерсивної вистави в театрі «Сузір’я».
Ключові образи цього сезону бренд побудував на контрастах: напівпрозорих плісованих тканинах, чітких лініях та темній палітрі чорного з акцентами графітового, глибокого смарагдового й попелястого кольорів, що відображають суть ночі.
Легкі силуети з високими комірами, асиметричними лініями та напівпрозорими шлейфами грають зі світлом і рухом, тоді як структуровані жакети й пальта з акцентними плечима й приталеним кроєм стають ключовими елементами.
Корсети, представлені цього сезону, опиняються в центрі уваги — скульптурні та витончені, прикрашені 3D квітами або виконані у простих, але елегантних геометричних формах, що підкреслюють природні вигини тіла. Для балансу їхньої чуттєвості бренд додав маскулінні елементи, як-от широкі манжети та запонки, що додають виразності колекції.
Особливий акцент зроблено на текстурах, фірмове плісе J’amemme цього разу доповнене шкірою з тисненням кроко, яка з’являється у рукавичках, оверсайз-сумках та клатчах. Новий матеріал додає колекції тактильності та підсилює контрасти між м’якими й драматичними елементами. Особливе місце займають дебютні аксесуари у формі напівсфер, створені спеціально для J’amemme ювеліром. Вони символізують перехід між світлом і тінню та з’являються у вигляді каблучок, поясів і ґудзиків, підкреслюючи контрасти колекції.
Заключним шоу українського тижня моди став показ нової колекції бренду GASANOVA. Презентація відбулася у форматі артперформансу, режисером якого став хореограф балету Freedom Констянтин Гордієнко. У динамічній постановці двадцять моделей одягнених у вишукане вбрання від GASANOVA розкрили історію жіночої сили, витонченості та рішучості.
Натхненням для дизайнерки Ельвіри Гасанової стала витримка та відвага українських жінок — символів незламності та впевненості для усього світу. Нова колекція — це присвята жінці, яка веде за собою, несе світло й творить історію. Її обличчям стала всесвітньо відома українська тенісистка — Еліна Світоліна.
Дизайн капсули поєднує стриману елегантність із потужною енергетикою. Лаконічні силуети, виразні лінії й увага до деталей створюють образ, що підкреслює впевненість, індивідуальність і внутрішню гармонію кожної жінки. До колекції увійшли елегантні максі сукні, грайливі міні, текстурні піджаки та шовкові костюми.
Особливу увагу привертає акцентний корсет у формі жіночої талії. Колірна палітра — від класичних чорного та бежевого до глибоких відтінків хакі та бургунді — підкреслює багатогранність жіночої натури.
Фото: kateryna Boklan, KARAVAY