
«Initials»: роздивляємося нову колекцію LUTIKI
Вишуканий дизайн, символічність і можливість персоналізації у кожному виробі.
У світі, де слова формують реальність, перша літера має особливе значення. Український концептуальний бренд LUTIKI презентує нову колекцію прикрас «Initials».
Вона поєднує стиль і зміст, базуючись на тезі про ініціал як засіб комунікації. Ідея втілилася у підвісках, кожна з яких розповідає унікальну історію власника.

Деконструюючи логотип на окремі літери, було створено абетку. Перша серія починається з п’яти літер, які складають назву бренду.


Оздоби виконані у характерних для LUTIKI матеріалах — у сріблі та з позолотою. Всі літери доповнюються срібним ланцюжком, довжина якого регулюється.


Згодом колекція буде розширюватися, відкриваючи нові літери та надаючи більше можливостей для персоналізації. З дропом можна ознайомитися на сайті lutiki.com, у соціальних мережах та в студії бренду у Києві за адресою вул. Володимирська, 10.


LUTIKI — український концептуальний бренд, створений у 2019 році дизайнеркою та стилісткою Сонею Солтес. В основі натхнення — незвичайний погляд на звичайні речі, що попри рутину стають особливими та набувають нових значень.
Фото: пресслужба бренду
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші