Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені

Копенгаген, який впевнено зайняв місце в п'ятірці світових модних столиць, продовжує бути в авангарді стійкої моди, перетворюючи свої подіуми на майданчик для змін в індустрії. Цього сезону Тиждень моди в Данії вступає в новий етап співпраці, об'єднавшись із Берлінським тижнем моди для впровадження нових вимог до сталого розвитку у столиці Німеччини. Крім того, партнерство з Ukrainian Fashion Week вкотре дозволило представити п'ять українських брендів. Під час відкриття генеральний директор Сесіль Торсмарк порушила важливі питання кризи в модному бізнесі, а також представила нового посла стійкої моди — топ-модель Арізону Мьюз. Цього сезону Копенгаген продовжує шукати ідеальний баланс між вишуканістю та практичністю, демонструючи інноваційні матеріали та стиль сучасного мінімалізму поряд з еклектичними та несподіваними лінійками, приносячи різноманітність у моду.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 1

Нижче 10 провідних колекцій перших днів Тижня моди в Копенгагені, які дослідила Тетяна Тука @taniatuka :

OpéraSPORT

Нова колекція черпає натхнення із чарівного саду Exillion під Копенгагеном, поєднуючи природну красу з архітектурною елегантністю. У дизайні відобразилися чіткі лінії італійського Ренесансу та французького бароко, надаючи виробам вишуканого та функціонального вигляду. Моделі прикрашають яскраві квіткові принти та насичена палітра, включаючи червоний марс, дубовий, синій та чорний. Цього сезону бренд представляє універсальні стилі, що підходять як для денних, так і для вечірніх заходів, розширюючи лінійку суконь, купальників та унісекс-одягу. Колекція включає 80 нарядів та 17 аксесуарів, зберігаючи відданість переробленим та органічним тканинам, пропонуючи різноманітність та інклюзивність для всіх.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 2

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 3

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 4

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 5

Rolf Ekroth

У своїй новій лінійці дизайнер майстерно передає дух та витонченість фінських танцювальних павільйонів, відобразивши у дизайні їхню унікальність. Кожен елемент колекції — від ручного розпису до ретельно підібраних тканин — наголошує на споконвічному зв’язку з фінською культурою. Тут гармонійно поєднуються квіткові принти, картаті візерунки та камуфляжні мотиви, а в’язані елементи додають затишку та свіжої актуальності. Джинси, усіяні 250 кульбабами, безсумнівно, стали цвяхом усієї лінійки. Цей сезон для бренду ознаменувався черговим партнерством з Kalevala Jewelry, в рамках якого представлені прикраси виготовлені з переробленого срібла.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 6

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 7

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 8

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 9

Aeron

Aeron представив колекцію весна-літо 2025, втіливши її у життя через свою спільноту. Інтимний ранковий захід у Lille Petra Café став ідеальною платформою для демонстрації нового одягу, яку представили друзі бренду — творчі жінки різного віку. Натхненна особистим досвідом та відпочинком із сім’єю, Естер Арон створила вбрання, яка поєднує комфорт святкового одягу з міським стилем, задовольняючи потреби сучасної жінки. Натуральні тканини, вільні силуети та хитромудрі деталі фурнітури підкреслюють елегантність і простоту. Біла та чорна палітра з пастельними акцентами, а також нові аксесуари доповнили образи в цілому. Презентація ще раз довела відданість Aeron турботі про тандем та глибокий зв’язок із Копенгагеном, пропонуючи унікальний, медитативний момент серед динамічного тижня моди.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 10

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 11

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 12

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 13

Stem

Бренд Stem, який увійшов до списку One to Watch вiд тижня моди, представив весняно-літню колекцію, засновану на інноваційній техніці ткацтва, випадково винайденої засновницею бренду Сарою Бруннхубер. Помилка у виробництві тканини призвела до створення унікального методу, який i став основою. У шести виробах, виконаних у нейтральних тонах з акцентами червоного та блакитного, техніка надання обсягу та форми тканини посідає центральне місце. Ця колекція підкреслює майстерність та ручну роботу, а також відданість бренду стійкості з використанням виключно сертифікованих натуральних або перероблених матеріалів. Stem демонструє, як традиційні ремісничі техніки можуть бути адаптовані та переосмислені у сучасній моді.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 14

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 15

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 16

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 17

Alectra Rothschild / Masculina

Для весняно-літньої колекції Alectra Rothschild / Masculina створює атмосферу інтимної пост-клубної вечірки, надихаючись особистими моментами, проведеними наодинці з близькими друзями. Вона поєднує в собі елементи спекотного клубного стилю з романтичними та провокаційними мотивами, висловлюючи чуттєвість та зухвалість. Особливу увагу приділено мереживним пiжамам і деконструйованим сорочкам, що нагадують будуар 1920-х років. Ключовий акцент зроблено на унікальних виробах із латексу. Центральною музою колекції стала мати дизайнера, чиї вінтажні сукні з оксамиту та мережива знайшли нове втілення у цьому показі.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 18

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 19

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 20

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 21

Joao Maraschin

Дебютом на тижні моди в Копенгагені, бренд особливу увагу привернув до унікальних шарфів, спідниць та суконь зі шнурків, а також вбранням з пір’яною бахромою та великою в’язкою. Колекція, натхненна ідеєю стійкості, демонструє ефектні поєднання у відтінках чорного, макового, кобальтового та олійно-жовтого кольорів, тим самим роблячи відсилання до минулого сезону. Ці елементи підкреслюють універсальну та сучасну естетику колекції.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 22

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 23

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 24

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 25

Lovechild 1979

Нова колекція є уособленням мінімалістичної елегантності, натхненної скульптурними та абстрактними роботами Єви Гессе. Дизайнери створюють одяг, в якій грубість робочих тканин переплітається із витонченими елементами та інноваціями, передаючи контрасти сучасного гардеробу. Матеріали, такі як тенсель, льон і м’яка шкіра ягняти, створюють плавний перехід від денних нарядів до вечірніх, підкреслюючи їх універсальність, а нетривіальний текстиль Naia з деревини сосни та евкаліпта, підкреслює прихильність до стійких практик та глибину. Представлена на архітектурному та мінімалістичному фоні Амалієхавені, де чисті лінії та скульптурні елементи локації ідеально доповнили естетичне бачення всіх виробів.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 26

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 27

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 28

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 29

Stamm

Елізабет Штам представила лінійку з низки капсульних колекцій. Наприклад, її любов до курток і пальто відбито у виробах з органічної саржі з вуглецевим фарбуванням. Унікальні текстури, такі як пальто з бананового льону та японського паперу, підкреслюють багатошаровість моди та творчий шлях дизайнера за останні два роки. Джинсовий аутфіт несе в собі особисті спогади, а серія «Винний» виділяється вишивкою з серцем, що кровоточить, і виразними написами. Ця колекція наповнена емоціями та настроєм, накопиченими дизайнером у процесі творчості.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 30

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 31

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 32

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 33

Nicklas Skovgaard

Ніклас Сковгаард на весняно-літній сезон представив колекцію, яка поєднує чарівність аеробіки 80-х із блиском випускного вечора. Основні акценти включають сукні-пуфи, мереживні штани та декоративні рукава, натхненні як 80-ми роками, так і образами з 90-х. Під час презентації можна було побачити деталі попередніх колекцій, що демонструють еволюцію стилю датського дизайнера. Ця ретроспектива, що включає елементи театру та мистецтва, освіжає ностальгію із сучасною ноткою. У форматі презентації він створив ефектне шоу, яке легко перенесло гостей у золоту еру гламуру та фітнесу.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 34

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 35

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 36

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 37

(di)vision

За кілька сезонів бренд повернувся на модну арену з колекцією «Мрія про парове місто». Вироби відображають еклектичне поєднання перероблених матеріалів, натхнених міською естетикою та відеоіграми, з елементами вінтажного деніму, мережива, трикотажу та шкіри. Яскраві кольори та грайливі принти, а також капсульна колекція у співпраці з бразильською моделлю Лівією — надають особливої особливості цьому показу.

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 38

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 39

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 40

Інноваційність, повернення до ткацтва та аеробіка 80-х — залаштунки Тижня моди в Копенгагені-Фото 41

Фото: Tonya Matyu, James Cochrane, надані Тижнем моди в Копенгагені, надані брендом Aeron

Статьи по теме