Нагадувати про популярність соціальних мереж і про те, як швидко вони зайняли лідируючі позиції в нашому житті, не доводиться. Більшість день починається і закінчується з перевірки стрічки в Instagram.
На самому початку ця платформа розглядалася як місце для розваг, то зараз вона охоплює безліч сфер: це і бізнес, і робота, і хобі, і спілкування, і розвиток, і «підглядання» за життям інших. Тому сьогодні ми обговоримо, як використовувати Instagram на свою користь і чому оформлення облікового запису так важливо.
Представники нового покоління під час знайомства обмінюються не номерами телефонів, а ніками у соціальній мережі. Останнім часом автори книг вказують ім’я та кількість передплатників на своїй сторінці. Слухаючи виступ людини, ми паралельно шукаємо його у пошуковій системі. Чому так відбувається?
Читайте також: 5 ЛАЙФХАКІВ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ЗРОБИТИ ВАШ ПРОФІЛЬ В INSTAGRAM ПОПУЛЯРНІЙ
Все просто: крім професійної інформації нам цікаве «виворіт», реальне життя: а хто він, яка людина, чи варто йому довіряти?
Однак під таким пильним вивченням перебуваємо ми всі. Не секрет, що деякі роботодавці перевіряють Instagram-акаунти кандидатів на посаду, щоб скласти свою думку та зрозуміти, підходять вони їм чи ні.
Але вистачить сухої інформації! Переходимо до практичних рекомендацій:
Звичайно, найоптимальніший варіант – це використати своє ім’я. По-перше, так вас легко знайти і не втратити, по-друге, це більш презентабельно. Адже коли дитина 10 років вигадує кумедний нікнейм – це весело, але погодьтеся, що менеджер компанії з акаунтом @prettykitten не становить позитивного враження про себе і не викликає довіри.
Це не критично важливо, але дуже допомагає при спілкуванні в Мережі, як мінімум, доповнює загальну картинку. А також впливає на перше сприйняття: згідно з дослідженнями Університету науки та технології Міссурі, людині потрібно менше 20 секунд, щоб сформувати враження про ваш обліковий запис.
Читайте також: НАДЗВИЧЕНІ НА УСПІХ: ПРАВИЛА ЧАЙНИХ ЛЮДЕЙ
Перше – пишемо реальні ім’я та прізвище. Далі можна вказати цікаву інформацію про себе: те, що вважаєте за потрібне, але без перебору. Згадайте пару хобі, де працюєте або якийсь цікавий факт, наприклад, ви професійний поціновувач піци. Не бійтеся писати з гумором – це має в своєму розпорядженні.
До цього пункту слід підійти серйозно. Уникайте неякісних, розмитих, темних фотографій, на яких можна лише здогадуватися, що або хтось зображений. Звичайно, ми не блогери, тому мова не йде про професійні та ідеально оброблені картинки, але рівень якості фото-контенту говорить про те, як ви ставитеся до себе та оточуючих.
Так само непогано розбавляти особисті фото – предметними, наприклад, книги, квіти, пейзажі, улюблені вихованці або смачна власноруч приготована піца піднімуть вас в очах передплатників на новий рівень.
За останніми даними, Instagram щодня відвідує 500 млн людей. І нехай не всі, але більшість проводить там близько 53 хвилин. Тому давайте не упускати таку можливість зарекомендувати себе!
Автор: Єлизавета Єрмоленко