Метод дослідження: Ірина Каравай
Для мене бути дизайнером – означає пропонувати нові рішення в продукті. Показувати дуже знайоме під новим кутом, дивувати, прикрашати та полегшувати життя. Коли я починаю працювати над колекцією, я однаково багато уваги приділяю технічній, візуальній, сенсовій складовим – дослідження може тривати до двох місяців.
Для художника-початківця такий підхід може стати випробуванням, адже при глибокому зануренні можна виявити власну неспроможність у порівнянні з досягненнями минулих поколінь. Якщо ти цього боїшся, краще не дивися на всі боки, не вивчай історію, а додавай більше свого наїву. Це може бути весело та щиро, проте такий період швидко закінчиться, і все одно доведеться зустрітися з чимось більшим за тебе самого. Проте чим вищий професіоналізм митця, тим менше в нього лишається страху себе втратити.
Починаючи дослідження, я одразу думаю про результат. Створити хороший одяг дуже непросто – лише вдалої ідеї недостатньо. Так, вона має бути в основі, проте реалізація важливіша, адже людина вбирається не в ідеї, а в речі. Раніше в мене виходило «збирати стиль» наприкінці роботи, проте зараз такий підхід не працює. Якщо діяти послідовно, крок за кроком – спочатку дослідження, потім ескізи, підбір матеріалів і т.д. – вийде довго, не надто живо, ще й перегоріти можна дорогою. Але інколи я сумую через те, що сучасний темп життя не дає можливості глибоко зануритися в тему.