Закрити
UA
Мода

Мистецтво бути собою: 5 модних уроків від Вірджіла Абло 

Поділись:

Згадуємо найяскравіші уроки дизайнерського минулого 41-річного дизайнера. 
posts-to-db-Фото 1

Американський модельєр Вірджіл Абло, засновник власного бренду Off-White і креативний директор чоловічої лінійки Louis Vuitton, мав особливу магію — мистецтво розповідати історії за допомогою одягу. Саме з цією метою він відкрив свою власну марку, довірившись чуттям, почуттям стилю, і точно не правилам fashion-індустрії. 

28 листопада на 41-му році життя Вірджіл Абло помер, не зумівши подолати рак, з яким він довго змагався на смерть на самоті. Проте, із загибеллю героя його подвиги і нововведення не зникають, а стають архівом і прикладом того, як архітектор без спеціальної освіти зумів стати одним із найбільш затребуваних дизайнерів сучасності. 

posts-to-db-Фото 2

Сам Вірджіл Абло говорив, що він не творить традиційну моду, бо не має уявлення, як це потрібно робити. Він створював одяг з історією, висловлюючи у ньому себе. Щоб вшанувати пам’ять архітектора, модного оповідача, але насамперед сучасного дизайнера, ми вирішили згадати 5 важливих уроків від Вірджіла Абло, які допоможуть вам відшукати свій стиль. 

posts-to-db-Фото 3

Бути сучасним 

Одним із головних творчих підходів Вірджіла Абло було рішення трансформувати існуючі дизайни лише на 3-5%. Так, модельєр брав традиційний образ і трохи модернізував його. Уродженець Чикаго завжди багато уваги приділяв сегменту “стрітстайл”, і багато натхнених моментів у його колекціях прийшло саме “з вулиць”. Можна легко помітити, що образи, створені Абло, мають бунтарську натуру, але завжди доповнюються модерном. Саме цей підхід дозволяв йому конкурувати з професійними дизайнерами і багато в чому їх перевершувати. 

posts-to-db-Фото 4

Використовувати кольори та бути емоційним 

Складаючи свій гардероб, радимо озброїтися головним правилом Вірджіла Абло – використовувати яскраві та трендові кольори. Нехай ваш fashion-арсенал на 80% складається з базових, спокійних тонів, але решта обов’язково має бути off white. Власний бренд Абло був відомий запровадженнями яскраво-жовтого тону — за допомогою такого прийому він домагався від покупців емоцій, які зрештою тільки й мають значення. 

Читай також: Модний сюжет: Розмова з українськими дизайнерами мовою оригіналу – Катя Бахірка, бренд Bakhirka Apparel

posts-to-db-Фото 5

Сила візуала 

Вірджіл Абло запам’ятався особливим підходом до презентацій своїх виробів. Так, за допомогою змішування модерну та мінімалізму дизайнер наголошував на дизайні, показуючи своє творче мислення без зайвих деталей. Вибудовуючи свій стиль, пам’ятайте, що один цікавий елемент завжди краще вирізняється на тлі бази.   

posts-to-db-Фото 6

Нехай ваш одяг говорить за вас самих 

Саме таким правилом керувався Вірджіл Абло, створюючи бренд Off-White. Дизайнер завжди надавав особливого значення політичним питанням та проблемам екології, а одним з найпопулярніших його творів стали слова-принти зі розділовими знаками, які детально вказували на думки самого Абло та його фанатів. Завдяки правильно розставленим акцентам, одяг завжди може розповісти про вас все сама. 

posts-to-db-Фото 7

Оповідання – ключ до успіху 

Абло зізнавався, що його бренд — вираз його самого, тому за допомогою своїх творів він має намір розповідати історії. Сюжет, котрий стоїть за модним об’єктом, — те, що приваблювало аудиторію Off-White. Саме тому Вірджилу Абло вдавалося настільки майстерно спілкуватися зі своїми клієнтами.