
Виконавиця K-pop групи стала новою особою рекламної кампанії Chanel
Бренд відкриває нові формати.

Знаменитий бренд намагається відповідати часу, тому для нової рекламної кампанії осінньо-зимової колекції Coco Neige було обрано корейську виконавицю Jennie з групи BLACKPINK. Знаменитість позувала перед фотокамерами Інез ван Ламсвеєрде та Вінуда Матадіна.
У новій колекції бренд переглянув своє бачення на моду і додав трохи спорту до своєї одвічної класики. Тому в новому кампейні Jennie з’явилася у лижному костюмі, подовженому перлово-сірому пуховику, а також трикотажному спортивному костюмі з топом кольору фуксії. Зненацька для Chanel!

Елегантність та коди Модного дому просочили кожен із елементів нової колекції. Традиційним залишилася емблема, а також камелія, якою прикрашені рожево-червона куртка та чорно-білий жилет.
Я знаходжу дивним, як Віржині Віар привнесла елегантність у лижний одяг,
– Ділитися своїми враженнями виконавиця.

Chanel наголосив не тільки на одязі, бренд також приділив належну увагу аксесуарам. У лижну лінійку увійшли маленькі сумочки-бананки, які одягаються на руку, чохли-холдери для кредитних карток, а також брендовий кейс для портативних навушників. Модний будинок подбав про те, щоб катання на лижах стало більш стильним та кутюрним.
Читайте також: Французькі мотиви: Ivy Kirk презентував нову колекцію осінь-зима 2021
Нагадаємо, що Jennie співпрацює з брендом вже четвертий рік: у 2017 році корейська знаменитість стала амбасадором Chanel.
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші