Український бренд аксесуарів NÚKOT, який переосмислює класику 90-х та 2000-х через сучасну естетику, презентує третю частину своєї весняно-літньої колекції. Цього разу в центрі – рафія, пастель і розмірна свобода, які легко переносяться з курортного берега у міські будні.
Вперше бренд, відомий своїми сумками з натуральної італійської шкіри, звертається до нового матеріалу – рафії, імітації натурального волокна з багатошаровою фактурою. Саме вона задає тон літній колекції, у якій зʼявляються дві нові моделі: Tote та Clutch, що приєднуються до знайомої Hobo Drop.
Сумка Tote з класичної плетеної рафії найбільша в історії бренду. Вона ідеально підходить для подорожей, відпочинку біля води або активного міського життя. Натуральні відтінки: бежевий, шоколадний та лимонно-жовтий, нагадують про піщані дюни, теплу каву зранку та перше сонце на шкірі.
NÚKOT також експериментує з кольором і фактурами в інших моделях: від пастельних варіацій до анімалістичних акцентів у шкірі, додаючи сумкам впізнаваний характер.
Особливу увагу бренд приділяє новому Clutch Bag, компактній сумці з жакардовим плетінням. Її металевий фермуар зі спеціально розробленою механічною застібкою тричі тестувався, аби забезпечити ідеальний звук, текстуру і комфорт. Клатч доступний у відтінках: небесно-блакитного; яскраво-лимонного; глибокого чорного.
У моделях Hobo Drop та Tote з’являються шкіряні ручки й брелоки-ключниці у карамельному, шоколадному та класичному чорному кольорах. Такі акценти додають функціональності, не порушуючи візуальної легкості.
Ця частина колекції про те, як щоденна сумка може легко поєднувати у собі естетику відпустки й практичність мегаполіса. М’які текстури, фактурна рафія та нова гнучкість форм, усе це створює правильний настрій для літа, яке не треба чекати: його можна носити з собою.
NÚKOT (раніше UYAVA) – український бренд аксесуарів, що пропонує концепцію “Reimagined Classics”.
Надихаючись естетикою дев’яностих та нульових, ми створюємо та переосмислюємо позачасові силуети у новому власному прочитанні. Неочікувані деталі у звичних моделях, що сьогодні прийнято вважати класикою, та природна колірна палітра є знаковими для бренду прийомами.
Бренд був заснований у 2022 році як бренд аксесуарів зі шкіри UYAVA та пізніше, у 2023 році, перейменований на NÚKOT. Нова назва є інтерпретацією прізвища засновників бренду. Впізнаваний завдяки своєму мінімалістичному, проте експериментальному підходу до дизайну та високим стандартам виробництва, NÚKOT випускає дві сезонні колекції на рік, доповнюючи їх тематичними та лімітованими дропами. Всі аксесуари виготовлені вручну на території України.