31-річна модель презентувала нову весняно-літню колекцію швейцарського бренду Bally.
Ірина Шейк, незважаючи на своє цікаве становище, продовжує брати активну участь у різноманітних проектах. 31-річна топ-модель знялася у рекламній кампанії швейцарської марки Bally. Кампейн, присвячений новій весняно-літній колекції 2017 року, став найпустотливішим, найенергійнішим і сміливішим за всю історію бренду.
Яскравий макіяж, великі сережки, джинси-варенки — напрямок та динаміку зйомки задавала запальна атмосфера 1980-х.
Компанію Ірині у кадрі склали моделі Кіт Батлер та Девід Трулік. Разом це волелюбне тріо влаштувало перед об’єктивом вишукане безумство — все, як і в 1980-ті, що подарували світу покоління MTV. Слоганом кампейна стала фраза BALLY is Super.
Зйомки проходили у Лондоні під керівництвом арт-директора Франка Дюрана. За стиль відповідав Джонатан Кайє. Автором знімків виступив відомий фотограф Грегорі Харріс.
Статті по темі:
Креативний директор Bally Пабло Коппола про взуття та комфорт