J.Crew запускає рісейл-програму
J.Crew запускає програму перепродажу одягу. Бренд продаватиме вживані речі онлайн, а також відкриє відділи вінтажу у флагманських магазинах.
Для цього J.Crew скооперувалися з компанією ThredUp, яка спеціалізується на перепродажі секонд-хенду. Ба більше, ThredUp є лідером цієї сфери. І все завдяки новій бізнес-моделі: на відміну від інших інтернет-магазинів, тут продавців одягу не просили сфотографувати, зняти мірки, оцінити та описати одяг. Замість цього їм пропонували купити спеціальну сумку, куди можна було покласти старий одяг і відправити його до ThredUp. Інщі клопоти компанія брала на себе. Якщо речі купляли, продавці отримували гроші.
Нову рісейл-програму назвали J.Crew Always. В однойменному розділі на сайті марки вказано, як все працює. В магазинах J.Crew можна взяти цю спеціальну сумку для непотрібних речей, заповнити її вдома і переслати до ThredUp. Експерти оцінять стан і вартість одягу, а продавець отримає кредит від J.Crew на будь-які відповідні речі, що будуть продані протягом 30 днів. Речі, які не підійдуть, буде перероблено.
У флагманських магазинах бренду — на П’ятій авеню і на Бауері-стріт у Нью-Йорку — відкриють відділи вінтажу. Тут працюватиме команда дизайнерів. Для подальшого продажу вони обиратимуть знакові моделі J.Crew 1980-х і 90-х років.
Автор: Яна Панюшкіна
Фото: Instagram / J.Crew
Читайте також: СВІДОМИЙ БРЕНД LAC.SANTE СТВОРИВ НАБІР ТУРБОТИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАХИСНИЦЬ