Англійський бренд Jimmy Choo поділився рекламними кадрами чоловічої осінньої колекції. Обличчям лукбука став манекенник Кіт Батлер. Він позував фотографу Алессіо Больцоні на вулицях Лондона. Стилізував зйомку Бен Шофілд.
Батлер приміряв фірмові черевики на товстій гумовій підошві, лофери, класичні мокасини-дербі з телячої шкіри з перфорацією та без неї. До колекції також увійшли чоловічі сумки — масивний чорний тоут та класичні через плече.
«Велика Британія завжди надихає мене. Це батьківщина бренду, місце, звідки бере початок наша ДНК. Створюючи цю колекцію ми брали за основу карколомні 1990-ті, коли у нашій країні зіткнулися різні світи — аристократи та панки. Саме тому нова лінійка Jimmy Choo вийшла одночасно елегантною та зухвалою», — каже креативна директорка Сандра Чой.
Нагадаємо, бренд Jimmy Choo спеціалізується на чоловічому та жіночосму взутті, аксесуарах та парфумах. Він був заснований у 1996 році та став відомий завдяки елегантним та стильним дизайнам.
Автор: Євгенія Власенко
Фото: Jimmy Choo
Читайте також: Levi’s анонсував колаборацію з Бейонсе